אתר המפה האינטראקטיבית של רשות הצעירים
אתר המפה האינטראקטיבית של רשות הצעירים

מפה אינטראקטיבית תקשר בין צעירי חיפה

פרויקט של רשות הצעירים יאפשר לאתר אנשים על פני מפה אינטראקטיבית לפי קריטריונים מוגדרים מראש ולקבל את פרטיהם לצורך היכרות ופעילות משותפת. המפה תסייע גם ליצור מעטפת חברתית לעולים חדשים עוד לפני שהגיעו לארץ

פורסם בתאריך: 6.11.19 07:59

רשות הצעירים חיפה מפתחת מפה חברתית אינטראקטיבית של חיפה במטרה לקשר בין צעירים בעיר לפי עיסוקיהם.

המפה מחולקת לחמש קטגוריות – חיילים, סטודנטים, צעירים, הורים צעירים וקטגוריה בין לאומית (עולים חדשים שאמורים להגיע בחיפה) – ובמסגרת הפרויקט תזין הרשות פרטים אישיים של משתתפים בתוכנית למאגר. לאחר הכנסת הפרטים ניתן יהיה לראות על המפה היכן גר כל אחד וליצור עמו קשר לפי הקטגוריות. מי שעדיין מתגורר בחו"ל ומתעתד להגיע לעיר יופיע על המפה במדינה שבה הוא גר. המפה אמורה להוות תוספת לרשתות החברתית הקיימות היום עם אפיונים חיפאים.

 

 

למרות שהמיזם עדיין לא החל לפעול העלתה רשות הצעירים לאתר האינטרנט שלה את המפה עם הדגמות. ברשות מציינים כי עם התחלת הפיילוט ניתן יהיה לקבל תמונה ברורה באמצעות מפה ברזולוציה גבוהה יותר של האנשים בקטגוריות השונות, מרמת השכונה ועד לרמה של הרחוב ואפילו של הבניין והדירה. באופן כזה, אומרים ברשות, ניתן יהיה לפתח קשרים במהירות עם אנשים בעלי מכנה משותף, ואף לגלות אם הם מתגוררים סמוך למי שמחפש את המידע, בדומה לאפליקציות שנועדו להיכרויות.

בשלב הבא מתוכננת מערכת פילטרים שתסייע לסנן את האנשים לפי הדרישות של המבקש, כגון אקדמאים בעלי תואר ראשון, תואר שני וכדומה. בשלב ההרשמה ייפתח שאלון ובו שאלות כמו אם אתה רוצה להיות מוזמן או להזמין לארוחות שישי, למצוא מישהו לרוץ איתו, ללמוד איתו, ללכת איתו לסרט ועוד. המפה גם מתוכננת לחבר את העולים החדשים לחיפה עוד לפני שהגיעו לארץ ולייצר עבורם מעטפת חברתית גם של עולים חדשים אחרים וגם של ותיקים שילוו אותם במהלך הקליטה.

כתובת האתר: http://www.haifa24.co.il/map.php

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שי

    קליש בחרנו בך כדי שתעשי סדר במחלקות העירייה ותחליפי את רשות הצעירים בגוף אמתי שישאיר צעירים בחיפה !
    אפליקציה עלובה שאף אחד לא צריך
    בזבוז כספי ציבור של רשות הצעירים

  2. אנונימוס

    מתי יהיה מיפוי חזירים בכרמל !?
    נקודות שיטוט ,האכלה , וגינות מועדפות ….

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר