דויד רוזנברג
דויד רוזנברג

דויד בן ה-5.5 רק רוצה ללכת ומבקש את עזרתכם

דויד רוזנברג, רק בן 5.5, יטוס בסוף נובמבר לארצות הברית כדי לעבור סדרה של ניתוחים שיחזירו לו את היכולת ללכת באופן עצמאי. הורים לתלמידים בגן שבו הוא לומד ארגנו עבורו ערב התרמה, והם מבקשים מהציבור לרכוש כרטיסים. אמו קלרה: "הוא חי עם כאבים כל הזמן"

פורסם בתאריך: 10.11.19 14:48

דויד רוזנברג, רק בן 5.5, יטוס בסוף נובמבר לארצות הברית, שם הוא יעבור סדרה של ניתוחים שמטרתם היא להשיב לו את היכולת ללכת באופן עצמאי.

רוזנברג סובל משיתוק מוחין – מחלה שגורמת לו כאבים עזים – והוא נעזר בכיסא גלגלים למרחקים ארוכים ובהליכון למרחקים קצרים. בשל העלות הגבוהה של ההליך שאותו הוא נדרש לעבור, הורים מגן קציר – גן הילדים בשכונת רמת הנשיא שבו הוא לומד – התגייסו להפיק עבורו ערב התרמה שייערך ביום רביעי. בערב זה, הם מקווים, הם יקלו על דויד ועל אמו קלרה, שהיא אם חד הורית, ויסייעו להם לגייס את הסכום שנותר לביצוע הניתוח. ערב ההתרמה יתקיים באודיטוריום של בית הספר ליאו באק בהנחייתו של ריקו בר יוסף, וישתתפו בו כוכבת הילדים הילה הררי (היללי), איציק הליצן ומיטל (מיטל ונעלי הפלא) שיופיעו בהתנדבות.

אלא שעד כה נמכרו לאירוע מעט יותר מ-100 כרטיסים מתוך 700 הכרטיסים שהוצאו למכירה במחיר של 50 שקל כל אחד. כעת פונים ההורים של ילדי הגן לעזרת הציבור בבקשה לרכוש כרטיסים לערב ההתרמה.

 

 

 

קלרה רוזנברג: "דוידי יחגוג בינואר יום הולדת 6, בעזרת השם. הוא סובל משיתוק מוחין, ובעוד שבועיים הוא אמור לעבור ניתוח בארצות הברית שיעזור לו ללכת. כעת הוא הולך בסיוע של אביזרים כמו הליכון וכיסא גלגלים. הכי כואב לי זה שדוידי חי עם כאבים בשל מתיחת השרירים שנגרמת מהמחלה. הוא חי עם כאבים כל הזמן, והניתוח ימנע את הכאב הזה. קופת החולים מסרבת לממן את הניתוח, שעלותו נאמדת ב-700,000 שקל. בעזרת עמותה שמסייעת לנו כמעט הגענו ליעד, אבל עדיין לא. ערב ההתרמה אמור לעזור לנו להגיע לסכום הדרוש".

מיטל קרנדי, אמא לילדה מגן קציר, מבקשת את עזרת הציבור בסיוע לרוזנברג: "דוידי צפוי לנסוע לארצות הברית כדי לעבור ניתוח שלאחריו הוא יוכל ללכת על הרגליים בכוחות עצמו. אמנם יש עמותה שעומדת מאחוריו ומגייסת כספים לניתוח, אבל ראינו לנכון להרים את הכפפה, לארגן לו ערב התרמה ולעזור לו ביחד עם צוות ההורים ועם הגננת. גייסנו אמנים ורוח התנדבותית, ולמרות שאנחנו מקווים ומצפים להגיע ליעד של 700 כרטיסים, בשלב זה קשה לי להאמין שנגיע לזה. אם נגיע ל-280 כרטיסים ונערוך את האירוע באולם הקטן ולא באודיטוריום, זה גם יהיה טוב. פנינו לעוד אמנים אבל בגלל שהאירוע מתנגש עם חזרות לפסטיגל, רבים מהם לא יכולים להגיע. הילה, איציק ומיטל שהשיבו לנו בחיוב הם אנשים מקסימים, אנשים משכמם ומעלה, ואני מורידה בפניהם את הכובע. אני מקווה שכעת, בעזרתכם, יותר אנשים ייחשפו למטרה ויסייעו לנו".

המעוניינים לסייע מוזמנים לפנות למיטל בטלפון מס' 050-6716640 או לאלינור בטלפון מס' 052-8675741.

 

דויד רוזנברג

דויד רוזנברג

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר