הכרזה למצעד לרגל היום הבין לאומי למאבק באלימות נגד נשים
הכרזה למצעד לרגל היום הבין לאומי למאבק באלימות נגד נשים

בעוד שבועיים: מצעד לציון יום המאבק באלימות נגד נשים

המצעד החיפאי לציון היום הבין לאומי למאבק באלימות נגד נשים יתקיים ביום שני, 25 בנובמבר בנוה שאנן בחסות עיריית חיפה. ביאטריס כץ, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה: "לצערנו הרב, למרות המאמצים הרבים לא מצליחים למגר את תופעת האלימות נגד נשים"

פורסם בתאריך: 11.11.19 10:46

ביום שני, 25 בנובמבר, יתקיים המצעד החיפאי לציון היום הבין לאומי למאבק באלימות נגד נשים. המצעד, שייערך בחסות עיריית חיפה, יחל בשעה 16:00 בכיכר זיו ויסתיים בבית אבא חושי, שם תתקיים עצרת בהשתתפותן של ח"כ עאידה תומא סלימן, לשעבר יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ולשיוויון מגדרי בכנסת, וחברת הכנסת לשעבר מיכל רוזין.

זו תהיה הפעם החמישית שבה המצעד יתקיים בחיפה מאז הוכרז ה-25 בנובמבר כיום המאבק הבין לאומי למניעת אלימות נגד נשים בשנת 1999. למצעד שותפים ארגונים מפורום המאבק לאלימות כלפי נשים, ובהם ויצו, אמונה, המרכז לסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, רוח נשית, אשה לאשה ונשים למען נשים.

 

 

ביאטריס כץ, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה: "לצערנו הרב, למרות המאמצים הרבים לא מצליחים למגר את תופעת האלימות נגד נשים. אנחנו מוחים נגד התופעה, והמצעד הזה מהווה סוג של לקיחת אחריות קהילתית. אין זה רק תפקידן של הנשים להיאבק, זהו מאבק של כולם, כי הנפגעות הן האמהות שלנו, הילדות שלנו והחברות שלנו. פגיעה באשה משליכה על כל המעגלים שסביבנו, כלומר כל החברה נפגעת".

לדבריה של כץ, "אנחנו ממשיכות למחות נגד הממשלה שמעכבת את שחרור התקציבים בסך של 250 מיליון דולר לחמש שנים אשר מיועדים לתוכנית להרחבת המענים למיגור האלימות נגד נשים שאושרה כבר ב-2018 . אנחנו מזמינים כמובן גם גברים לקחת חלק במצעד".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר