מפגש של בני הקהילה האתיופית (צילום: המרכז לצדק חברתי)
מפגש של בני הקהילה האתיופית (צילום: המרכז לצדק חברתי)

המרכז לצדק חברתי יציג את סיפורו של פעיל חברתי מהקהילה האתיופית

נגאטו יהודה רטה - פעיל חברתי מהקהילה האתיופית שהשתתף בהפגנות שנערכו לאחר מותו של סלומון טקה - יספר את סיפורו האישי במפגש שיערוך המרכז לצדק חברתי

פורסם בתאריך: 19.11.19 09:11

המרכז לצדק חברתי יקיים מחר (רביעי) מפגש עם נגאטו יהודה רטה – פעיל חברתי מהקהילה האתיופית שהשתתף בהפגנות שנערכו לאחר מותו של סלומון טקה שנהרג מירי של קצין משטרה, והוא יספר את סיפורו האישי. המפגש הוא חלק מפרויקט ארצי של מועצת הקבוצות והקהילות המשימתיות בישראל, שתנועת הבוגרים של השומר הצעיר אשר ייסדה את המרכזים לצדק חברתי שייכת אליהן.

איה ידידיה, מנהלת המרכז לצדק חברתי ורכזת תנועת השומר הצעיר בחיפה: "עבר מעט זמן מאז אירועי הקיץ, והמטרה של המפגש היא לומר שהדבר הזה לא באמת נגמר ולא באמת שכך. הגזענות נמשכת והדברים לא השתנו, אז חשוב להמשיך ולהשאיר את הבעיה בתודעה. לכן הוחלט לקיים מפגשים כאלה עם צעירים מהקהילה האתיופית, שיספרו את סיפורם ובעיקר על מקרי הגזענות שהם חווים".

 

 

לדבריה של ידידיה, "מטרתם של המפגשים הללו היא לייצר מודעות ולחשוב מה אנחנו כפעילים חברתיים יכולים לעשות. כולנו מעוניינים שחיפה תהיה עיר שוויונית ומטיבה לכל תושביה. השיחה עם רטה תביא את הסיפור של הקהילה האתיופית כסיפור של החברה הישראלית".

ידידיה הכירה את רטה במסע לאתיופיה של בוגרי השומר הצעיר, שאליו הצטרפו פעילים חברתיים מהעדה האתיופית.

המפגש יתקיים בשעה 20:30 בשדרות פלמר 1, קומה 2, חדר 211. הכניסה חופשית.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר