קרית אליעזר (צילום: שי אילן)
קרית אליעזר (צילום: שי אילן)

כפר סטודנטים חדש הוקם בקרית אליעזר

כפר הסטודנטים הוקם על ידי ארגון ארץעיר בשיתוף עם עיריית חיפה, קבוצת יזמות הנדל"ן ביתא, פרויקט פר"ח ומפעל הפיס, ובמסגרתו פועלים עשרות סטודנטים בפרויקטים חינוכיים, בפעילות תרבות ובאירועי קהילה בשכונת קרית אליעזר

פורסם בתאריך: 19.11.19 07:55

כפר סטודנטים חדש נחנך בקרית אליעזר. הכפר מנוהל על ידי ארגון ארץעיר, ובמסגרתו פועלים עשרות סטודנטים בפרויקטים חינוכיים, בפעילות תרבות ובאירועי קהילה בשכונה.

כפר הסטודנטים הוקם על ידי ארגון ארץעיר בשיתוף עם עיריית חיפה, עם קבוצת יזמות הנדל"ן ביתא, עם פרויקט פר"ח ועם מפעל הפיס. בארץעיר מציינים כי הכפר הוא חלק מיוזמה כוללת להתחדשות עירונית חברתית בשכונה, וכי מטרתו היא לתרום לפיתוח קהילה עירונית חזקה באמצעות פיתוח פעילות חברתית קהילתית שתחבר בין התושבים הוותיקים לחדשים, הקמת רשת משפחות וייזום פעילויות חינוכיות לילדים ולנוער בשכונה.

ארגון ארץעיר נוסד בשנת 2006 והוא פועל לקידום קהילתיות עירונית בכל רחבי הארץ בשלושה תחומים מרכזיים – קהילה, יזמות ותעסוקה. בארגון מציינים שהפעילות מסייעת לביסוסן של ערים חזקות, קהילתיות וחדשניות. "בזכות העבודה בשיתוף עם גורמים עירוניים וארציים, פעולותינו משפיעות על התנהלותן של הערים ומחוללות שינוי רב", אומרים בארגון, "ארץעיר הוא גורם משפיע בהפיכתן של ערי הפריפריה למוקד של קהילתיות, התחדשות וחדשנות למען מדינה טובה ומשגשגת".

 

הסטודנטים בכפר בקרית אליעזר (צילום: ארגון ארץעיר)

הסטודנטים בכפר בקרית אליעזר (צילום: ארגון ארץעיר)

 

 

מנכ"ל ארץעיר אורי כרמל: "קרית אליעזר היא ההוכחה שהתחדשות עירונית כוללת, מעבר להיבטים הפיזיים שלה, גם היבטים חברתיים-קהילתיים אשר חשובים לא פחות. עבדנו כאן בשותפות מלאה עם העירייה שמשקיעה כוחות גדולים בפרויקט החדשני הזה. כשפרסמנו את הפרויקט הופתענו מההיענות המדהימה של הסטודנטים. משמח לראות את הצמא של הצעירים בעיר להשתייך לקהילה עירונית ולקחת חלק בפרויקט החלוצי הזה".

אליעד מלמד מקבוצת ביתא: "הכפר מהווה זרז נוסף להתחדשות החברתית של השכונה, שבה ישתלבו דיירים חדשים וסטודנטים עם התושבים הוותיקים. הסטודנטים לא רק יעשירו את ילדי השכונה אלא גם יצטרפו לעשייה הקהילתית והתרבותית הענפה שכבר קיימת כאן".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר