גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

טרגדיה: נפטר הפעוט שנחנק מווילון בגן הילדים

בבית החולים רמב"ם נקבע מותו של הפעוט בן השנתיים שנמצא הבוקר מחוסר הכרה בגן ילדים בכרמל הצרפתי בחיפה. אובדן ההכרה נגרם ככל הנראה מחנק, לאחר שחבל נכרך סביב צווארו. חמש עובדות עוכבו לחקירה

פורסם בתאריך: 24.11.19 10:49

עדכון אחרון: 24.11.19 21:44

הפעוט שנחנק הבוקר (ראשון) בגן ילדים בשכונת הכרמל הצרפתי. מהמשטרה נמסר בתום נסיונות החייאה בבית החולים רמב"ם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הפעוט. המשטרה פתחה בחקֹירה, וחמש עובדות הגן עוכבו לחקירה לבדיקת נסיבות המקרה.

כזכור, הבוקר בשעה 9:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פעוט מחוסר הכרה בגן ילדים בשכונת הכרמל הצרפתי. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפעוט, כבן שנתיים, טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים רמב"ם כשהוא במצב קריטי, תוך כדי פעולות החייאה.

 

 

פראמדיק מד"א עופר ויניק: "עוד בדרכנו למקום האירוע דווחנו על ידי מוקד 101 של מד"א שמבוצעת במקום החייאה בהדרכה טלפונית. בהגיענו ראינו את התינוק כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי".

מדוברות מד"א נמסר כי אובדן ההכרה נגרם ככל הנראה מחנק, לאחר שחבל נכרך סביב צווארו של הפעוט. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע.

עדכון (21:44): המשטרה הודיעה כי הסתיימה חקירתן של חמשת עובדות הגן, וכי הן שוחררו בתנאים שונים, לרבות מעצר בית, הרחקה מהמקום ואי יצירת קשר עם המעורבים. עוד נמסר כי "חקירת האירוע נמשכת ברגישות המתבקשת ובהתאם לנסיבות, לאיסוף הממצאים ולניתוחם ולחוות הדעת הרפואיות שיתקבלו מגורמי המקצוע".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יניב.

    מסכנים ההורים…. מקרה כואב ואכזרי.
    ביזבוז של חיים — הצוות צריך להיות בין הפעוטות ולא להשגיח מהצד !!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר