רותי גולדנברג (צילום מתוך דף הפייסבוק של רותי גולדנברג)
רותי גולדנברג (צילום מתוך דף הפייסבוק של רותי גולדנברג)

דירקטוריון שקמונה אישר את מינויה של רותי גולדנברג למנכ"לית החברה

מינויה של רותי גולדנברג למנכ"לית החברה העירונית-ממשלתית שקמונה אושר ברוב קולות על ידי דירקטוריון החברה. שניים מחברי הדירקטוריון - חברי מועצת העיר אריה בליטנטל ושרית גולן-שטיינברג - התנגדו. בגלל ממשלת המעבר, הסיכויים לאישור המינוי בקרוב הם נמוכים

פורסם בתאריך: 25.11.19 14:35

דירקטוריון חברת שקמונה אישר את מינויה של רותי גולדנברג למנכ"לית החברה. גולדנברג הגיעה לישורת הסופית עם מתמודד נוסף, וועדת האיתור שבה ישבו יו"ר הדירקטוריון הזמני יעקב סלע, חברת מועצת העיר נעמה לזימי וחבר הדירקטוריון מטעם המדינה מאיר אלבוחר בחרה בה.

המינוי אושר כאמור ברוב קולות על ידי חברי דירקטוריון שקמונה, כאשר המתנגדים לו היו חברי מועצת העיר אריה בליטנטל (אגודת ישראל) ושרית גולן-שטיינברג (חיפה בשבילנו).

 

 

גולדנברג, בעלת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהטכניון ותואר שני במינהל עסקים למנהלים מאוניברסיטת תל אביב, שימשה בתפקידי הנהלה בכירים בדלתא גליל תעשיות, כמנכ"לית חברת ארגזי כלים (חברה בת של חברת כתר פלסטיק) וכמנכ"לית פעילות ישראל של חברת הטקסטיל תפרון. בשנים האחרונות היא נותנת שירותי ייעוץ עסקי ואסטרטגי לחברות יצרניות,

כעת, לאחר אישור הדירקטוריון, נדרשים אישורה של הוועדה לבדיקת מינויים בחברות ממשלתיות וחתימתם של שר האוצר ושר הבינוי והשיכון בתוקף היותה של שקמונה חברה עירונית-ממשלתית. לפי ההערכות, מכיוון שהממשלה היא ממשלת מעבר, הסיכויים לאישור המינוי בזמן הקרוב הם נמוכים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר