סרגיי בוגרוב עם תמונתו של בנו אריה ז"ל
סרגיי בוגרוב עם תמונתו של בנו אריה ז"ל

אריה בוגרוב הוא הפעוט שנחנק למוות מווילון בגן הילדים

"הרופאים אמרו שהם רוצים לדבר איתי ואמרו לי שהוא כבר מת. נשארנו בבית החולים עוד כמה שעות, הסתכלנו עליו, והוא נראה ישן. אני לא מאמינה איך דבר כזה יכול לקרות". כך אמרה היום נטליה בוגרוב, אמו של אריה בן השנה וחצי שנחנק למוות בגן הילדים בכרמל הצרפתי ביום ראשון

פורסם בתאריך: 26.11.19 16:32

אריה בוגרוב בן השנה וחצי הוא הפעוט שנחנק למוות ביום ראשון בגן הילדים ברחוב טשרניחובסקי בחיפה. היום (שלישי) אמרה האם נטליה: "כשהבאתי אותו בבוקר לגן הכל היה בסדר. ראיתי שהוא הולך לחצר והלכתי לעבודה כמו תמיד. אחרי שעתיים-שלוש התקשרו אלי מהגן ואמרו לי להגיע מהר כי הילד מרגיש לא טוב. לא הבנתי מה איתו. כשהייתי קרובה לגן התקשרו שוב ואמרו לי שהילד נלקח לבית החולים ושאני צריכה לנסוע לרמב"ם. נסעתי לשם ושאלתי איפה הוא. הרופאים אמרו שהם רוצים לדבר איתי ואמרו לי שהוא כבר מת. נשארנו בבית החולים עוד כמה שעות, הסתכלנו עליו, והוא נראה ישן. אני לא מאמינה איך דבר כזה יכול לקרות".

האב סרגיי אמר: "אריה נולד פה בארץ. נראה לי שבגן לא השגיחו עליו. איך ייתכן שהילד היה שם עם חבל מסביב לצוואר ואף אחד לא ראה שום דבר?".

 

אריה בוגרוב ז"ל

אריה בוגרוב ז"ל

 

אריה בוגרוב ז"ל עם הוריו סרגיי ונטליה

אריה בוגרוב ז"ל עם הוריו סרגיי ונטליה

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. עדה

    למה ? למה? המטפלות והמנהלת לא בדקו ולמה בכלל תלו וילון עם חוט מעל המיטה של אריה הקטן …ובכלל בקרבת הילדים? מתסכל מכעיס ובעיקר מאוד עצוב על התינוק המתוק והמדהים הזה ועל משפחתו שאיבדה אותו בפתאומיות כזו .

  2. שרון

    עצוב וכואב הלב, אני משתתפת בצערכם.
    זה עצוב איך לא הופקו הלקחים לצערנו מקרה מצער כמו זה קרה בשנות ה 70 במעון יום בחיפה.
    יהי זיכרו ברוך של אריה המלאך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר