מכוניות חונות על המדרכות ברחוב פועה
מכוניות חונות על המדרכות ברחוב פועה

אושרה תוספת של 15 מקומות חניה בשדרות הציונות

בשורה לתושבי שדרות הציונות והרחובות שפרה ופועה: עיריית חיפה אישרה תוכנית להוספה של 15 מקומות חניה בשדרות הציונות במקטע שבין הכניסה לרחוב הלל לכניסה לרחוב טבריה. יו"ר סיעת חד"ש רג'א זעאתרה שפעל בעניין: "שמח שהצלחנו לקדם פתרון שיטיב עם התושבים"

פורסם בתאריך: 28.11.19 07:58

בשורה לתושבי שדרות הציונות והרחובות שפרה ופועה: עיריית חיפה אישרה תוכנית להוספה של 15 מקומות חניה בשדרות הציונות, שמצוקת החניה בו וברחובות הסמוכים גורמת כבר זמן רב לזעם בקרב התושבים. לפי התכנון, מקומות החניה החדשים יוכשרו בשדרות הציונות במקטע שבין הכניסה לרחוב הלל לכניסה לרחוב טבריה.

כבר בחודש אפריל 2017 עלתה מצוקת החניה על סדר היום בעקבות מחאתם של התושבים והקמת ועד פעולה, שיזם עצומה בשל חלוקת דוחות חניה באזור גם בשבתות ובחגים. העירייה הודיעה אז כי היא תשפץ את הרחובות פועה ושפרה. השיפוץ אכן בוצע, אך הסדרת החניה גרמה לגריעה של מקומות חניה – דבר שרק העצים את הבעיה.

לאחר חילופי השלטון לפני שנה המשיכו תושבי הציונות, שפרה ופועה להתלונן על מצוקת החניה ועל האכיפה באמצעות דוחות. חברי סיעת חד"ש במועצת העיר רג'א זעאתרה ושהירה שלבי נפגשו עם התושבים ופעלו למציאת פתרון לבעיה, והסוגיה עלתה בישיבות מועצת העיר.

 

רג'א זעאתרה ושהירה שלבי עם תושבי הרחובות פועה ושפרה (צילום: איהאב נסראללה)

רג'א זעאתרה ושהירה שלבי עם תושבי הרחובות פועה ושפרה (צילום: איהאב נסראללה)

 

 

כעת הודיעה המחלקה לתכנון תנועה בעיריית חיפה כי התוכנית להוספת חניות ציבוריות בשדרות הציונות עברה לשלב הביצוע.

זעאתרה: "התושבים מתלוננים על מצוקת החניה כבר כמה שנים. בחודש מרץ ערכנו שלבי ואני סיור בשכונה ונפגשנו עם התושבים. נוסף על בעיית החניה עלו גם שאלות של בטיחות בצומת, רמזורים, מעברי חציה, תחנות אוטובוס וכיו"ב. בעקבות התלונות קיימנו פגישות וסיורים עם אנשי המחלקה לתכנון תנועה ועם יועץ ראש העיר לענייני תחבורה, וקידמנו את התוכנית שאמורה להיכנס לביצוע בקרוב. אני שמח שהצלחנו לקדם פתרון שיטיב עם התושבים באזור שסבלו במשך שנים ארוכות גם ממצוקת חניה וגם מדוחות. מצוקת החניה היא בעיה שחוצה שכונות ומגזרים, אבל היא חריפה יותר בהדר, בוואדי ניסנאס, במושבה הגרמנית ובעיר התחתית. אני מקווה שנוכל לקדם פתרונות בעוד כמה מוקדים בעייתיים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הרס חיפה במו ידינו

    מקום שהעירייה תטפל בחנייה הפרועה לכל אורך שדרות הציונות שחוסמת בבוקר נתיב שלם בירידה לרחוב הרצליה, וחוסמת בערב נתיב שלם ומפריעה לאוטובוסים בעלייה בכניסות לרחוב פועה מה שעיריית חיפה יודעת לעשות זה להכשיר את הג'ונגל הזה על ידי סימונים.
    העיר פשוט הולכת ונהרסת המעט שהיה מסודר, מעט המדרכות להולכי הרגל נרמסות על ידי רכבים באופן אלים ברוטלי
    והכל כדי לרצות קבוצה קולנית של תושבים בעלי 2 או 3 רכבים

  2. בואו נגיד את האמת

    רחוב פועה נבנה כדירות הכי יוקרתיות במעלה הדר
    היום חירבה מלאה תוספות בנייה של מגזרי הקסבה
    תחזוקה אפס, גינות הרוסות, מכוניות זרוקות בכל
    מקום ואפילו הבהאים מתלוננים על הרעשים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר