בית הגפן (צילום: דורון גולן, ג'יני)
בית הגפן (צילום: דורון גולן, ג'יני)

"החג של החגים": תחרות הבית המקושט חוזרת

בתחרות הבית המקושט, שמתקיימת ביוזמתם של עיריית חיפה ובית הגפן, מוזמנים להשתתף בתים פרטיים ובתים משותפים. המקום הראשון בקטגוריית הבית המשותף יזכה בפרס של 6,000 שקל, ובקטגוריית הבית הפרטי ב-3,000 שקל

פורסם בתאריך: 10.12.19 08:00

לאחר שנים ארוכות של הפסקה חוזרת תחרות הבית המקושט להתקיים במסגרת פסטיבל "החג של החגים". בתחרות, שמתקיימת ביוזמתם של עיריית חיפה ובית הגפן, מוזמנים לקחת חלק בתים פרטיים ובתים משותפים, והמעוניינים להשתתף בה נדרשים להירשם אליה עד 20 בדצמבר באתר haifahag.com.

התחרות תתקיים ב-26 בדצמבר, וצוות השיפוט יהיה מורכב מנציגים של העירייה ובית הגפן, ששמם ייחשף רק ביום התחרות. ביום זה יסיירו השופטים בין כל הבתים המתמודדים ויעניקו להם ציון לפי קריטריונים שונים, ובהם מקוריות, יצירתיות, יופי ואסתטיקה.

 

 

לזוכים במקום הראשון בקטגוריית הבית המשותף יוענק פרס של 6,000 שקל, והזוכים במקום הראשון בקטגוריית הבית הפרטי יקבלו פרס של 3,000 שקל. המקום השני בקטגוריית הבית המשותף יזכה ב-4,000 שקל, ובקטגוריית הבית הפרטי ב-2,000 שקל. הפרסים לבית המשותף יינתנו לוועד הבית. יצוין כי בתים אשר להם רישום חוב לתשלומי העירייה אינם רשאים להשתתף בתחרות.

מנכ"ל בית הגפן אסף רון: "בעשר השנים האחרונות התחרות לא התקיימה, וזהו למעשה חידוש של מסורת. תקנון התחרות מופיע באתר בית הגפן, ובו גם ניתן להירשם אליה. שמותיהם של השופטים יפורסמו רק ביום קיומה של התחרות כדי למנוע הפעלת לחצים. אנחנו קוראים לכמה שיותר בתים פרטיים ומשותפים להשתתף ולהאיר את חיפה בצורה הכי יפה שיש".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר