משרד רישוי (צילום: ניר שמול)
משרד רישוי (צילום: ניר שמול)

נוהל חדש: קבלה במשרד הרישוי – רק בהזמנת תור

סניפי משרד הרישוי בחוצות המפרץ ובקרית אליהו יקבלו מעתה רק פונים שהזמינו תור. את התור ניתן יהיה להזמין באמצעות אפליקציה בטלפון הסלולרי, דרך אתר האינטרנט או באמצעות המוקד הטלפוני של המשרד

פורסם בתאריך: 19.12.19 10:07

בסניף הראשי של משרד הרישוי בחיפה לא תתבצע יותר קבלת קהל בלי הזמנת תור מראש, החל מיום שני, 23 בדצמבר. בסניף קרית אליהו נדרשו הבאים להזמין תור כבר מיום ראשון השבוע.

הזמנת התור מתבצעת באמצעות אפליקציית My Visit בטלפונים החכמים או באתר האינטרנט הנושא את אותו השם. אפשרות נוספת להזמנת תור היא באמצעות המוקד הטלפוני של משרד הרישוי שמספרו הוא 5678*.

 

 

במשרד התחבורה מציינים כי מדובר במהלך ארצי "שנועד לספק שירות יעיל ומהיר, ולחסוך את ההמתנה הממושכת במשרד הרישוי". הכניסה לאפליקציה או לאתר נעשית רק באמצעות סיסמה שאותה מנפיקה המערכת הממוחשבת באמצעות מסרון שנשלח לטלפון הנייד. עם ההגעה לסניף במועד שנקבע, מקלידים בעמדת הכניסה את מספר תעודת הזהות ומתקבלים תוך כמה דקות.

במשרד התחבורה טוענים כי בבדיקות שנערכו במשרדי הרישוי בארץ התגלה כי כמחצית מהפונים אינם צריכים כלל להגיע למשרד הרישוי ויכולים לבצע את הפעולה המבוקשת באתר משרד התחבורה, בטלפון, בסניפי חברת דואר ישראל או בעמדות הרישיומט ברחבי הארץ. פעולות כאלה כוללות תשלום אגרות, הנפקת כפל רישיון, העברת בעלות, הוצאת רישיון בין לאומי והצהרה על סיום תקופת הליווי.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר