ההפגנה נגד אוזלת היד של עיריית חיפה בטיפול בחזירי הבר
ההפגנה נגד אוזלת היד של עיריית חיפה בטיפול בחזירי הבר

"להתעלם מאיתנו זו חזירות"

עשרות מפגינים התקבצו בשדרות מוריה במחאה על אוזלת היד של עיריית חיפה וראש העיר עינת קליש רותם בטיפול בהתפשטות תופעת חזירי הבר בשכונות העיר. ערן שולמן, ממארגני ההפגנה: "הגיע הזמן שהעירייה תדאג לפינוי אשפה ולפיזור אוכל בוואדיות כדי שהחזירים יישארו שם ולא יעלו לשכונות שלנו"

פורסם בתאריך: 20.12.19 13:10

עשרות מפגינים התאספו היום (שישי) מול אנדרטת יהודי גליציה בשדרות מוריה ומחו על אוזלת היד של עיריית חיפה וראש העיר עינת קליש רותם בכל הנוגע לטיפול בהתפשטות תופעת חזירי הבר שמופיעים על בסיס יומיומי בשכונות העיר.

המפגינים דרשו מהעירייה למצוא פתרון להרחקת חזירי הבר מהשכונות, ונשאו שלטים שעליהם נכתב "גם אותי תקף חזיר", "מספיק עם המעשיות, רוצים מעשים", "להתעלם מאיתנו זו חזירות", "חזירים – לא בבית ספרנו", "גם לנו מגיע לחיות" ועוד.

ערן שולמן, ממארגני ההפגנה: "אנחנו דורשים שהעירייה תפנה בכל יום את האשפה מבתי הספר ומהגנים הציבוריים ושתחליף את פחי האשפה הפתוחים בפחים סגורים. סיפרו לנו שהקצו לכך מיליון שקל בתקציב של השנה הבאה, אבל למה לא הקציבו את הסכום הזה לשנה זו? אנחנו חיים בעתיד? אנחנו חיים בהווה. הגיע הזמן שהעירייה תפעל למען תושבי העיר ותדאג לפינוי אשפה, לסניטציה בסיסית, לגידור מתאים ולפיזור אוכל בוואדיות כדי שהחזירים יישארו שם ולא יעלו לשכונות שלנו".

אריה עמוס, תושב שכונת כרמליה: "הפתרון הוא לדלל, לדלל, לדלל. זהו הפתרון היחיד. מגיע לנו לחיות ללא פחד".

 

 

בין המפגינים היו גם כמה מחברי מועצת העיר. חבר המועצה מוטי בליצבלאו מסיעת הירוקים אמר: "הזלזול של קליש רותם בתושבים וההתעלמות שלה מבעיית החזירים במקום לנסות לפתור אותה מעלים תהיות באשר ליכולתה לתפקד. 'פטנט' של פנסים ומשרוקיות לסיירת החזירים זה אפילו לא אקמול למחלה סופנית. יש הרבה מאוד דרכים בעולם לטפל בבעיה הזו, כמובן ללא אלימות. אפשר ללמוד מערים בעולם ששוכנות ליד יערות שיש בהם הרבה חיות בר. יש פתרונות, רק צריך להתייעץ עם מומחים ולא לנסות להמציא את הגלגל".

סופי נקש מסיעת יונה יהב וצעירי חיפה אמרה: "באתי לכאן כדי לתמוך בתושבים שסובלים מתופעת חזירי הבר. המצב הזה לא יכול להימשך. אנשים פוחדים לצאת מבתיהם, וכעת זה לא רק בלילה אלא בכל שעות היום. חזירים אפילו מגיעים לחצרות של בתי ספר ומפחידים את התלמידים. אינני תומכת בפעולת הדילול, אבל ראש העיר חייבת סוף סוף לקחת אחריות על משהו ולמצוא פתרונות מיידיים. משרוקיות ופנסים הם לא פתרון. יש פה מצוקה אמיתית של תושבים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. בדיחה של בורגנים משועממים

    הפעלה ליום שישי – שמו עליהם 2 שוטרים: מסביבם מלא נהגים שמתעסקים בפלאפון תוך כדי נסיעה והם לא עושים כלום! אם היה ביצים למארגנים היו הולכים לפחים של קפה לואיז ומבינים למה יש חזירים… השוטרים יכלו לעשות קופה רק ממעשני המריחואנה ליד צפרירים 1 אבל זאת סתם הפעלה לבורגנים

  2. תושבי כרמליה -רציתם שינוי ?! קיבלתם את כל הלקרדה ...

    מסתבר שבשכונות זה החזירים הפשוטים.
    החזירים האמיתיים שלא סופרים את התושבים יושבים ברחוב חסן שוקרי…

  3. יוספה

    לפחות משם העבריינית המורשעת לא היתה צריכה לברוח דרך דלת צדדית. היא פשוט התעלמה. בטח היתה בחוג קרטה

  4. השופט

    במקום לדאוג רק לפינוי החזירים שזה כח המציאות תדאגו גם לפנות את ראשת העיר ממקומה.שדואגת לעוכרי המדינה.שדואגת לשכר המנופח כולל זה של הפקחים.שדואגת ליצור מריבות מימינה ושמאלה.קליש נתנו לך לטעום מה זה להיות ראשת עיר.ואנחנו טועמים מרור.

  5. בשנה האחרונה יש זן חדש של חזירים בעיר, שהאופוזיציה גילתה

    בגלל זה לא היו הפגנות בכל השנים שעברו.

  6. גאה בכם

    כל הכבוד לתושבים כמאה הגיעו אחת מההפגנות הגדוחות בשכונה.
    הם מבטאים דעה של אלפים בשכונות שמפחדים כבר ללכת ברגל לאן הגענו?
    לדלל מייד

  7. מלך החזירים

    ״תודה ליהב שאיפשר לנו חיים טובים 14 שנה והצלחנו להתרבות, ולטייל בחיפה רבתי, בגנים הציבוריים והפרטיים, לאכול שורשים ומפחי הזבל הפתוחים. תודה רבה יהב. מאיתנו. חזירי חיפה״

  8. בזבוז זמן

    תביעת נזיקין ייצוגית אסטרונומית של כל התושבים בגין כל הנזקים ושלום על ישראל

  9. אמנון

    יש לפנות את התושבים ולהשאיר את השכונה לחזירים הם יותר נחמדים מהאשכנזים

  10. משלמים ארנונה עתק = מקבלים אפס

    אם ראש העיר לא מסוגלת לטפל במפגע כזה ולהבין את החומרה פה ואת הסכנות אז הפתרון זה ועדה קרואה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר