האונייה "MSC LIRICA" (צילום: יח"צ)
האונייה "MSC LIRICA" (צילום: יח"צ)

MSC Cruise תכניס את נמל חיפה למסלול שיט קבוע

האונייה "MSC LIRICA" תיכנס במאי 2021 למסלול הקרוזים הקבוע של חברת MSC Cruise שייצא מנמל חיפה. בכך ייחסכו לחיפאים הצורך לנסוע לנתב"ג ולטוס לנמל זר כדי לעלות על אוניית קרוז. טלי נוי, מנכ"לית סניף החברה בישראל: "זהו חלום שהתגשם"

פורסם בתאריך: 26.12.19 07:59

חברת השיט הפרטית בגדולה בעולם MSC Cruise הכריזה כי החל בחודש מאי 2021 תיכנס ישראל לראשונה למסלול הקרוזים הקבוע של החברה שייצא מנמל חיפה. בכך יתבטל הצורך של הישראלים לטוס לנמל זר כדי לעלות על אחת מאוניות הקרוז של החברה, ועבור החיפאים ותושבי הצפון תחסוך היציאה מחיפה את הנסיעה לנתב"ג.

הקרוז ייערך באונייה "MSC LIRICA" שנחשבת לאחת מהאוניות המפוארות של החברה, והיא תצא מדי יום רביעי מנמל חיפה לאירופה.

בחברה מציינים שזוהי הפעם הראשונה שחברת שיט בין לאומית מביאה לישראל אוניית קרוזים על בסיס קבוע בשיא עונת התיירות ומאשרת עלייה של נוסעים ישראלים עליה לצורך שיט. בגלל הביקוש הרב הצפוי החלה החברה במכירת כרטיסי הפלגה כבר עכשיו. מחירי ההפלגה לשבעה לילות בפנסיון מלא יחלו ב-799 דולר, כולל מסים.

האונייה, שיכולה להשיט עד 2,000 נוסעים, תעגון בלימסול, ברודוס, בקוסאדאסי, בפיראוס ובמיקונוס ותחזור לחיפה. באונייה יש 13 סיפונים, בריכות שחייה, ספא, ברים, מועדונים, חדרי אוכל, מסעדות, חנויות דיוטי פרי, קזינו, חדרי קלאב לילדים בכל הגילאים ופארק מים. בכל ערב יתקיימו באונייה הופעות בסגנון ברודווי למבוגרים.

 

 

אנג'לו קאפרו, מנהל מכירות אזורי בחברה: "הישראלים יוכלו לצאת לראשונה ישירות לחופשת קרוז ללא צורך בטיסות לנמל רחוק. המחויבות שלנו לשוק הישראלי מועצמת עוד יותר מהפתיחה האחרונה של משרדנו בתל אביב".

טלי נוי, מנכ"לית סניף החברה בישראל: "לישראלים תהיה אפשרות ליהנות משיט פאר מישראל, וזוהי בהחלט בשורה משמחת. אני מתרגשת לומר שישראל הופכת להיות משמעותית יותר ויותר ונבחרה לאחד מהיעדים של החברה. נאפשר לעשרות אלפי תיירים לתור את הארץ בשיא העונה, ולאלפי ישראלים ליהנות מקרוז פאר אמיתי ללא צורך בטיסה. זהו חלום שהתגשם, ואני בטוחה שזו רק ההתחלה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מה הגליק הגדול?

    נו באמת אפשר לחשוב איזה דרמה.. להזמין עכשיו קרוז יקר לעוד שנה וחצי?
    ביעדים שכל אחד יכול לטוס אליהם במחיר נמוך?

  2. ג'ף

    מצוין . עוד קרוז לעסאווטים פרחות ובבונים ישראלים. זה טוב שיתרכזו במנו ספנות ועוד אחד שיוצא מחיפה וישאירו את הכרוזים הכיפים באמת בלעדיהם . אחלה סינון שיעשה טוב גם להם – יאללה כפיים בבונים

  3. ברכה ליאור

    ליריקה אוניה נחמדה.אך מיושנת.מוגזם לומר עליה שהיא אחת מהאוניות המפוארות של MSC.
    המסלול שהיא מציעה ליוצאים מחיפה גם הוא לא אטרקטיבי במיוחד

  4. מכניסים את קרוז לארץ,שיהיה קצת אווירה שונה ממנו וטתם ישר בוכים ומתלוננים ... מדינה של בכיינים!

    עוד פעם בכי…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר