מנהל המשמרת מאיר אברג'יל והפקח מתן וישינסקי מחזירים לנוסע את הארנק (צילום: דוברות רכבת ישראל)
מנהל המשמרת מאיר אברג'יל והפקח מתן וישינסקי מחזירים לנוסע את הארנק (צילום: דוברות רכבת ישראל)

צוות הרכבת איתר תעודת קוצב לב שנשכחה בקרון

נוסע שכח ברכבת מתל אביב ארנק ובו תעודת קוצב הלב המכילה מידע רפואי חיוני, כסף רב וצ'קים חתומים. הוא דיווח על כך למנהל המשמרת בתחנת חיפה מרכז השמונה, ופקח הרכבת יצא למבצע חיפושים, איתר את הארנק והשיב אותו לנוסע

פורסם בתאריך: 15.11.20 09:39

נוסע שכח ברכבת ארנק ובו תעודת קוצב הלב המכילה מידע רפואי חיוני, מאות שקלים, תעודות מזהות, כרטיסי אשראי וצ'קים חתומים. מנהל המשמרת בתחנת חיפה מרכז השמונה ופקח הרכבת יצאו למבצע חיפושים, איתרו את הארנק והשיב אותו לנוסע.

ביום רביעי שעבר, סמוך לשעה 14:00, קיבל מנהל המשמרת בתחנת חיפה מרכז השמונה מאיר אברג'יל את נוסעי הרכבת שעצרה בתחנה בדרכה מתל אביב לנהריה. שניות אחדות לאחר שהרכבת המשיכה בנסיעתה צפונה הגיע אל אברג'יל נוסע מבוהל בן 65 שהזדהה כמושתל קוצב לב וסיפר לו שהוא ירד מהרכבת ואיבד בה את הארנק שלו, ובו תעודת קוצב הלב שלו.

אברג'יל הרגיע את הנוסע, הושיב אותו במשרד התחנה ויצר קשר עם הפקח מתן וישינסקי באמצעות התדר הרכבתי. וישינסקי החל בסריקות בקרונות, ובתום החיפושים מצא את הארנק. הוא דיווח על כך לאברג'יל, ושמר את האבידה עד לחזרתו לתחנת חיפה מרכז השמונה, שם מסר אותה לנוסע.

 

 

אברג'יל: "אין שמחה גדולה יותר מהשבת אבידה, וכאשר מדובר באבידה שיכולה להציל חיים השמחה היא כפולה. כשהבנתי שלנוסע יש קוצב לב שעלול להעיד על בעיה בריאותית, הרגעתי אותו ווידאתי שהוא תחת השגחה. אני קורא לכל נוסעי הרכבת – אם איבדתם דבר מה פנו מיד לצוותי הרכבת או למוקד השירות הטלפוני, ואנו נעשה כל שביכולתנו כדי להשיב את האבידה".

וישינסקי: "אני עובד כפקח קרוב לחמש שנים, והשבתי כבר אבידות רבות של נוסעים. כשהבנתי שמדובר בציוד רפואי חיוני, בכסף ובצ'קים פתוחים, החלטתי לא לוותר ולחפש את ההארנק עד שאאתר אותו. אני מאמין שמעשים טובים תמיד חוזרים לאדם שהטיב עם חבריו, ואני שמח שהצלחתי לעזור לנוסע".

הנוסע: "חזרתי לחיפה מנסיעת עבודה לתל אביב, וכשירדתי מהרכבת רציתי לקנות בקבוק שתייה, וכך גיליתי שהציוד שלי נשכח ברכבת. נבהלתי מאוד כי כרטיס קוצב הלב שלי מכיל מידע רפואי חיוני, ואינני יודע מה הייתי עושה בלעדיו. ניגשתי מיד למנהל המשמרת שעשה מאמץ גדול להשיב לי את האבידה. אני מודה מאוד לצוותי הרכבת על הסיוע".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ולה זאת ידיעה חדשותית?
    זה בטח קורה עשרות פעמים בחודש

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר