ההפגנה של פעילי התנועה לאיכות השלטון ברחבת עיריית חיפה
ההפגנה של פעילי התנועה לאיכות השלטון ברחבת עיריית חיפה

מחאה ברחבת העירייה על חוסר המוכנות לחורף

בעקבות הצפות הענק אתמול, פעילים של התנועה לאיכות השלטון מפגינים ברחבת בניין עיריית חיפה במחאה על חוסר המוכנות של העירייה לחורף. הפעילים עומדים עם גלגלי ים ועם מצופים כדי להדגיש את אוזלת היד של העירייה ונושאים שלטים שעליהם נכתב "טבענו" ו"למה אתם מחכים?"

פורסם בתאריך: 22.11.20 08:19

פעילים של התנועה לאיכות השלטון מפגינים כעת (ראשון) ברחבת בניין עיריית חיפה במחאה על חוסר המוכנות של העירייה לחורף, שהתבטא בהצפות הקשות אתמול בשכונות קרית אליעזר, בת גלים ועין הים. בעקבות ההצפות חילצו כוחות הכבאות וההצלה חילצו 15 נוסעים מרכבים שנתקעו, רחובות רבים נחסמו לתנועת כלי רכב, ופקקים גדולים נוצרו בכבישים.

הפעילים עומדים עם גלגלי ים ועם מצופים כדי להדגיש את אוזלת היד של העירייה ונושאים שלטים שעליהם נכתב "כל שנה אותו סיפור", "טבענו" ו"למה אתם מחכים?".

 

 

כזכור, לפני כחודש פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" פורסם כי בישיבת פורום ראשי מינהלים בעירייה טען ראש מינהל התפעול אוהד דורפמן כי "חסרים 600,000 שקל לטובת ההיערכות לחורף". מהעירייה נמסר אז בתגובה כי התקיימה ישיבה בעניין המוכנות לחורף וכי בקרוב תצא הודעה עם עיקרי הדברים שעליהם הוחלט. בינתיים התושבים ממשיכים לסבול מאוזלת היד של העירייה.

 

פעיל של התנועה לאיכות השלטון מפגין ברחבת עיריית חיפה

פעיל של התנועה לאיכות השלטון מפגין ברחבת עיריית חיפה

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. א

    אני לא מצליחה להבין את האנשים שמפגינים בהחלט, בגלל שהנוחות שלהם נפגעה?! למה לאלהפגין ישר גם על כך שכל הביוב הגולמי נסתם והמים פשוט זרמו הישר לתוך הים. הדבר גורם בין היתר לזיהום הים, ומהווה סכנה לכל החיים בים הזה!!! אנחנו לא לבד בעולם הזה, יש לנו סביבה אקולוגית שנפגעת מדי יום בגלל אוזלת יד של העירייה והחוסר רצון לקדם תוכניות לחידוש ושמירה על איכות הסביבה והחיות המתקיימות בה! זה רק בידיים שלנו! תתעוררו!!! ואגב, לאחר שהחורף יעבור, וכל האיכזה תמשיך להישפך לתוך הים במשך כל העונה, אנחנו נלך להתרחץ בים המזוהם הזה!

  2. החורף מפתיע מחדש - מוכנות אפס!

    ככה זה כשמרבית הזמן מוקדשת לתככים לגבי המינוי הבא.
    ככה זה כשמרבית ההנהלה הבכירה לא באמת מכירה וחיה את העיר.
    ניהול ברמה של מתנ"ס.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    החורף לא מפתיע אף אחד! בעירית חיפה הם פשוט לא שמים קצוץ עלינו התושבים.
    יש והיו כספים לשיפור התשתיות אבל ….?
    כל שנה הביוב עולה על גדותיו ומזהם את הים(עכשיו גם קורונה בביוב מוכח)
    רק אנחנו הפריירים שמעלים להם את הארנונה כל שנה. ובחיפה לפי ידיעתי הארנונה מהגבוהות בארץ.

  4. עובד

    העיקר הוציאו לתקשורת הודעות על ישיבות היערכות למצב החירום.
    הכל חרטא.

  5. עירייה של ג'ובים ויועצים שלא גרים בה אפילו

    רוב עיריית חיפה לא חיה בחיפה
    זאת האמת. באים להחתים כרטיס ולעשות רוח לא חושבים על התושבים והעיר. מעניין אותם לקבל רכב מהעיריה ועוד שעות נוספות (על מה? על כלום)

  6. שלולית חיפאית לפניך

    קליש האופוזיציונרית על שטפונות: "במשמרת שלי זה לא יהיה" ועכשיו היא , מן הסתם, נערכת לסקרים על מיפוי ענני הגשם.

  7. טל

    עבודה בעיניים על התושבים. העיקר מבזבזים כסף על קבלנים ויועצים אבל אם לא יוצאים לשטח איך באמת יודעים שנעשתה עבודה?
    ראש העיר יוצאת רק לצילומים ויחסי ציבור.
    ראש עיר גרועה מאין כמוה.

  8. א

    אפשר לדבר על כך שבתקופתו של יונה יהב היה יותר גרוע, זה לדעתם של כאלה ואחרים. לדעתי דיבור על ראש עיר כזה או אחר שהיה פעם ולא עשה כלום, זה פשוט העבת אחריות והפניית אצבע מאשימה בגלל שהעירייה הנוכחית איננה מצליחה לעשות דבר אחד נורמאלי. לפתח פרוייקטים ולמנות אנשים לתפקידים שלדעתי, בכלל לא הכרחיים ברגע הנתון. גברת קליש, עם כל הפמילייה שלך ועם כל העובדים שיש בעירייה: תתעוררו כבר!! תפקחו את עיניכם על בעיות שיש צורך לטפל בהם במיידי! אתם בתפקידים הללו, בשביל לשרת את האזרחים, במקרה שלנו, חיפאים! אפשר עוד מאה שנה לדבר בקמפיינים על תוכניות לעתיד על מנת שייבחרו בכם, אבל, עכשיו הגיע הזמן לא רק לדיבור אלא גם למעשים!

  9. ח

    עם יחסי ציבור שכאלה, היא בסוף תישאר בלי ציבור! מקווה שהגברת הנפלאה, לא תישאר לעוד קדנציה. שתמנה יועצים לבית שלה, ולא תהרוס את העיר שלנו! /:

  10. יהיו הצפות שרק יתרבו בכל שכונות החוף

    תושבי בת גלים, קרית אליעזר, קרית חיים ועין הים תקשיבו טוב טוב. הנה המציאות והיא עגומה: הקרחונים נמסים ובכל עשור הים יכלה בין 8-10 ס"מ כלומר 30 ס"מ עד 2050. בנוסף מזג האויר הופך קיצוני יותר ומביא הצפות בכל העולם.
    שכונות החוף חייבות קיר מגן או טיילת מוגבהת של 2 מטר מעל חישוב הגלים שיהיו עם עליית מי הים והצפות. להערכת מומחה אין מנוס מהגבהת כל המבנים הנמוכים ממפלס דרך ההגנה בקומה וחצי להגנה כזאת וזה אומר המון המון פינוי ובנייה חדשה.
    חייבים סיוע לאומי בדבר הזה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר