רינת רג'ין לוינסון (צילום מתוך דף הפייסבוק של רינת רג'ין לוינסון)
רינת רג'ין לוינסון (צילום מתוך דף הפייסבוק של רינת רג'ין לוינסון)

הלם בקריות: בעלת קייטרינג מתה בנסיבות טרגיות

בני משפחתה, חבריה וקולגות של רינת רג'ין לוינסון - בעלת הקייטרינג רג'ין - מתקשים להאמין שהאשה החייכנית שהם הכירו מתה בנסיבות טרגיות. בעלה ניר לוינסון: "רינת שלנו, עזבת אותנו בטרם עת מבלי להכין אותנו. השארת אותנו ללא אוויר וללא מילים. תמיד נזכור אותך עם החיוך המדהים"

פורסם בתאריך: 28.12.20 12:03

הפוסט האחרון שהעלתה רינת רג'ין לוינסון בדף הפייסבוק שלה היה לפני שלושה ימים. "הגיע הזמן לקצת חיוך", היתה הכותרת שתיארה את התמונה שהיא בחרה לפרסם בסוף ביקור במספרה, כשחיוך רחב נסוך על פניה ומגלה טור שיניים צחורות ועיניים צוחקות. תמונה מלאת חיות, מנוגדת כל כך למה שקרה יומיים לאחר מכן – ביום ראשון.

לוינסון – דמות מוכרת מאוד בקהילת השפים המקומיים – היתה טבחית והבעלים של קייטרינג רג'ין. היא הלכה לעולמה באורח טרגי, והשמועה על מותה התפשטה במהירות.

אריק פלוטניק, בעלי של חברת קייטרינג וקולגה, הגיב לפוסט, כמו רבים מחבריה שהחמיאו לתמונה, וכתב לה: "הכי טוב לחייך למראה". יממה אחר כך הוא הוסיף: "כמה עצוב. הגרון מלא".

"קיבלתי שוק לא נורמלי למשמע הידיעה", הוא אומר, "מתמונה של חיוך במספרה היא לקחה את חייה. קולגה נוספת שלנו התקשרה מיד כדי לעדכן אותי. בזמן האחרון ראיתי פוסטים שלה, ולדעתי הסימפטומים כבר היו קיימים. רינת היתה אושיית פייסבוק מוכרת. היינו מחליפים דעות, ופעם היא אפילו נעזרה בי. זו הקהילה שלנו – אנחנו מחלקים עצות ומחייכים אחד לשני. אנשים רצו לעזור לה. לאחרונה היא סיפרה לי שקיבלה ג'וב ללמד בבית סוהר, וזה עשה לה קצת טוב. היא היתה אהובה מאוד".

לאחר התגובות האוהדות שקיבלה לוינסון בפוסט שהעלתה, אתמול (ראשון) בערב החלו להופיע תגובות אחרות, של עצב רב והלם. "רינת אהובה שלנו, איך זה קרה?", כתב אחד מחבריה, "קשה לי להסתכל על התמונה הזאת ולחשוב שלא נתראה עוד. אשה מהממת, טובת לב. לא הגיע לך, כבר מתגעגע".

מגיב אחר כתב: "אני נכנס שוב ושוב כדי לראות את התמונה שלך, את החיוך שלך, ופשוט לא מסוגל להאמין".

מישהי נוספת כתבה: "פשוט עצוב שאדם בוחר בעצמו לסיים את חייו. זה אומר המון".

 

 

בעלה ניר לוינסון פרסם מודעת אבל והוסיף כמה מילים אישיות: "רינת שלנו, עזבת אותנו בטרם עת מבלי להכין אותנו. השארת אותנו ללא אוויר וללא מילים. תמיד נזכור אותך עם החיוך המדהים, את האהבה ואת הנשמה הגדולה".

 

מודעת האבל של רינת רג'ין לוינסון

מודעת האבל של רינת רג'ין לוינסון

 

גם השף רפאל אגם קיבל בהלם את הידיעה על מותה של לוינסון. "לרינת היו חוש הומור ולב רחב", הוא מספר בצער, "אני יודע שהיא התחילה להדריך וגם לשחות ולעשות ספורט. היה לה קייטרינג בקרית ביאליק. מה שאפיין אותה יותר מכל זה חוש הומור בריא – דבר שהופך את הסיפור לטרגי במיוחד".

חביבה רוגר, לשעבר עיתונאית ברשת ב', הכירה את לוינסון בפורום של נשים מנהלות שהקימה בזמנו לשכת המסחר בחיפה, והיה ביניהן קליק מיידי. "בעקבות ההיכרות המקצועית נוצר קשר אישי, ורינת היא זו שעשתה את הקייטרנג בחתונה של בתי", מספרת רוגר, "היא היתה מקצוענית, אהבה את המקצוע וידעה מה היא עושה, אך מעל לכל אלה, סימן ההיכר שלה היה החיוך, כמו קרן אור. היא היתה קורנת – זו בדיוק המילה. ההלם הוא נורא".

לוינסון למדה בתיכון קרית חיים והמשיכה ללימודי מדע המדינה ומינהל ציבורי באוניברסיטת חיפה. את ההתמחות בבישול היא עשתה בדן גורמה.

לוינסון השאירה אחריה בעל, שלושה ילדים ואמא. הלווייתה תיערך היום (שני) בשעה 14:00 בבית העלמין צור שלום בקרית ביאליק.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

28 תגובות
  1. אזרח

    ממשלת ישראל הטרגדיה בקריות זוהי רק ההתחלה של האסונות שיפקדו אותנו כתוצאה מסגר מיותר לחלוטין שלא יעזור להוריד את התחלואה אז דייייייייי נמאסתם נכשלתם תמצאו דרך אחרת לפני שיהיה מאוחר

  2. אזרח

    -נקלעה לחובות כבדים שלא הצליחה להשתחרר מכולם.
    -נהייתה באופן לא מתוכנן אם חד הורית ומפרנסת יחידה.

    והאשמה היא בסגר? לא.

  3. מירי

    ממש נורא. מכירה אותה שנים רבות. אני בשוק. עצוב כל כך לכל המשפחה

  4. אפקט הקורונה

    מישהו צריך לעמוד לדין על כל השיט שקורה פה
    לא נתפס
    תנחומים למשפחה

  5. שלמה שם טוב

    אין ספק שגם הקשיים הכלכליים נוספים לבעיות הנפשיות קחו יעוץ וסיוע בבקשה את תתעלמו מסימנים אצלכם ,לפעמים זה המסמר הנוסף במצוקה

  6. שלמה .קרית מוצקין

    הניתוק המתמשך של ממשלת ישראל כלפי המובטלים לבעלי העסקים שקורעים תחת נטל הכלכלי משווע .חוסר המקצועיות החלטות ללא הגיון .ראש ממשלה שעבור רק בעניינו .לצערי השבר הגדול של העצמאיים הקטנים נותן כעת את אותותיו הקורבן הראשון הצית עצמו בתל אביב וכעת ההתאבדות .

  7. נסיבות הטרגדיה לא נכתבו

    אז למה להגיד ישר שזה בגלל המצב הכלכלי?
    אנשים במקומות הכי נידחים בעולם השלישי אוספים מזון מהשדה,מהפח,מתחת לאדמה כדי לשרוד כי ייצר האדם הוא לשרוד ולחיות.
    מצד שני לפעמים בנסיבות בריאותיות קשות אנשים נכנעים ושולחים יד בנפשם.
    פה בכתבה לא נכתב דבר על הנסיבות.
    יהי זכרה ברוך.

  8. בא בימים

    חבל לכולנו על אשה כמוה ,והכי כואב העצב הבוגדני והכעס מאחורי החיוך היתום,יהיה זכרך ברוך אשה יקרה

  9. רומי

    הקורונה עצרה את העולם מלכת, גוותה חיים לרבות, מי שקרסו מנטלית וכלכלית.
    יהי זכרה ברוך

  10. ע

    חבל מאוד שעיתון מכובד כשלכם מפרסם ידיעה שאינה מבוססת על עובדות וגורם להטעיית הציבור ולפרסום של השערות ומחשבות של אנשים שאינם יודעים את העובדות.

  11. אמבר

    חבל מאוד שעיתון מכובד כשלכם מפרסם ידיעה שאינה מבוססת על עובדות וגורם להטעיית הציבור ולפרסום של השערות ומחשבות של אנשים שאינם יודעים את העובדות.

  12. AMB

    מאוד התאכזבתי למצוא בפרסומים שלכם כתבה שלמה שמבוססת על שמועות והשערות.
    בתור עיתון שמכבד את עצמו אני מצפה שלפני שאתם מפרסמים כתבה – אתם תאמתו מול גורמים רשמיים את הנתונים שאתם מבקשים לפרסם, ולא תפרסמו את המחשבות וההשערות של כל מיני אנשים שגם הם אינם יודעים מה באמת קרה כאילו הם נתונים מאומתים !
    שלא לדבר על הכפשת שם הנפטר ועל עוגמת נפש שאתם גורמים למשפחתו.

  13. הודיה מהצפון

    למה שיאספו אוכל מהפח או משדה או מתחת לאדמה כדי לחיות חס וחלילה שיפסיקו אם הסגר הזה פעם שלישית מיותר בכלל שיהיה פרנסה לכלום שיעלם הנגיף הזה כבר נישמע שהאישה שמה קץ לחיה בגלל מצב כלכלי אבל זה לא סיבה להיתאבד צריך להיתמודד אם הכול זה לא דרך וראש הממשלה צריך לעזור לכול מדינת ישראל שלא יהיה סגר ושיהיה פרנסה לכלום אז לא יהיה אסונות

  14. אחד שהפריע לו ..

    תחפשו את האישה בפייסבוק ותקראו את הפוסט שלה מ 04 לאוקטובר של השנה .. ותבינו למה היא עשתה את המהלך .. אחרי זה כנסו בחזרה לכתבה הזאת ותקראו מחדש את התגובות של אנשים על המעשה שלה ( לא תגובות של הגולשים ) . פשוט מקומם ..

  15. אורה

    למה אנשים עושים את זה?
    משאירים משפחה שבורה ממוטטת. עוול לנשארים שבעצם אוהבים…

  16. עיתונאי קטן שלי

    כתבה מיותרת ומקוממת, שבאה להראות כמה העיתון שלכם מיותר וחסר משמעות בעידן של רשתות חברתיות.
    נסיבות מותה של רינת-רג'ין עדיין נחקרות ולא ברורות. רינת ראתה את מפעל חייה קורס לנגד עינייה בגלל הונאת המאה שנקראת קורונה, שמתו בה יותר אנשים משיברון לב מאשר מהוירוס עצמו. רינת ראתה איך הכל קורס ומתפרק סביבה וליבה לא יכל לעמוד בזה יותר. יהי זכרה ברוך.

  17. אברהם ליכודניק ותיק

    ביבי בניהולו וממשלתו הכושלת אשמים
    למקרה המחיר.לך לך ביבי וכך את החברים שלך איתך.מהוליבוד מחכה לך עבודה

  18. שרון

    הלב נשבר. לא הכרתי, אבל בוכה מכאב.
    שהקה"ב ינחם את המשפחה ויתן להם כוחות להתמודד…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר