שחמט (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
שחמט (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

בשבוע הבא בחיפה: אליפות ישראל בשחמט

מלון לאונרדו פלאזה יארח את אליפות ישראל ה-40 בשחמט ב-18-10 בינואר. סך הפרסים שיחולקו באירוע, שיתקיים בחסות ובשותפות של מפעל הפיס ועיריית חיפה ובהשתתפותם של כ-50 מבכירי השחמטאים בארץ ובעולם, עומד על כ-100,000 שקל

פורסם בתאריך: 5.1.21 09:15

אליפות ישראל ה-40 בשחמט תתקיים במלון לאונרדו פלאזה בחיפה ב-18-10 בינואר בהשתתפותם של כ-50 מבכירי השחמטאים בארץ ובעולם. סך הפרסים שיחולקו באירוע, שיתקיים בחסות ובשותפות של מפעל הפיס ועיריית חיפה, עומד על כ-100,000 שקל, והמשחקים ישודרו אונליין באתר של איגוד השחמט הישראלי ובאתרי שחמט בין לאומיים.

טקס הפתיחה של האליפות יתקיים ביום ראשון בשעה 16:00 במלון לאונרדו פלאזה במעמד ראש העיר עינת קליש רותם, יו"ר מפעל הפיס רו"ח אביגדור יצחקי ויו"ר איגוד השחמט צביקה ברקאי. טקס הסיום יתקיים ביום שני, 18 בינואר, בשעה 11:00, לפני פתיחת סיבוב הגמר.

קליש רותם: "חיפה שמחה לארח את תחרות השחמט, ואני מאחלת הצלחה לכל המתחרים. בין משחק למשחק אני מזמינה אתכם ליהנות מהעיר היפה בישראל, מהנופים, מהים, מהקולינריה וכמובן מהאנשים המדהימים שמרכיבים את העיר הייחודית הזאת".

 

 

מנכ"ל מפעל הפיס עו"ד בני דרייפוס: "מפעל הפיס, שמשקיע את כל רווחיו למען הקהילה והחברה הישראלית, גאה להמשיך ולהירתם לקידום ספורט השחמט בישראל. אנו רואים בשחמט ענף ספורט מאתגר, חד ותחרותי, שמפתח את המחשבה ואת היכולות הקוגניטיביות. אין ספק שהענף הזוכה לעדנה מחודשת בחודשים האחרונים בזכות הסדרת המצליחה 'גמביט המלכה', אך אני שמח לומר כי מפעל הפיס מלווה את ענף השחמט זה שנים רבות".

ברקאי: "ראשי הרשויות מזהים היום את השחמט כשילוב של ספורט, תרבות ואמצעי לפיתוח חשיבה והתפתחות חיובית, בדגש על בני נוער. דווקא בתקופת הקורונה חשוב לבצע פעילויות מסוג זה, שמרתקות המוני חובבי שחמט ותרבות. לצערנו, בעיתוי הזה נבצרה מאיתנו היכולת לשלב בתחרות בני נוער ומבוגרים כצופים או במשחקים נלווים, אך נדאג להעביר להם את המשחקים באתרי אונליין בשידור ישיר. אני מודה למפעל הפיס שנושא את הדגל להפצת השחמט בקהילה, ולקליש רותם שהרימה את הכפפה והביאה את האליפות לחיפה".


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר