ניידת משטרה (צילום: דוברות משטרת ישראל)
ניידת משטרה (צילום: דוברות משטרת ישראל)

הפשע עולה מדרגה: שוטר נדרס בנוה יוסף

שכונת נוה יוסף בחיפה, הלילה: שוטר הורה לנהג לעצור, אך זה לא שעה להוראה, דרס את השוטר ונמלט מהמקום. המשטרה איתרה את הרכב כשהוא בתנועה, אך הנהג המשיך בנסיעה, ולמרות שהשוטרים ירו על רכבו הוא הצליח להימלט מהמקום. בהמשך התקבל דיווח על פינוי של שני פצועים לבית חולים

פורסם בתאריך: 8.1.21 07:39

שוטר נדרס הלילה (בין חמישי לשישי) בשכונת נוה יוסף בחיפה. המקרה אירע לאחר שהשוטר הורה לנהג לעצור, אך זה לא שעה להוראה, דרס את השוטר ונמלט מהמקום.

במהלך הסריקות שנערכו באזור איתרה המשטרה את הרכב כשהוא בתנועה. הנהג שוב המשיך בנסיעה, והצליח להימלט מהמקום למרות שהשוטרים ירו על רכבו.

מהמשטרה נמסר כי בהמשך התקבל דיווח מגורמי רפואה על פינוי של שני פצועים לקריה הרפואית רמב"ם, וכי היא פתחה בחקירה בדבר מעורבותם באירוע הדריסה.

מדוברות איחוד הצלה – מחוז צפון נמסר על פצוע קשה ופצוע קל שנמצאו ברחוב יד לבנים. חובש איחוד הצלה שלמה פדר: "הענקתי סיוע רפואי לפצוע קשה שסבל מחבלות חודרות ולפצוע נוסף במצב קל שסבל מחבלות בגפיים. לאחר מכן פונו הנפגעים בניידת טיפול נמרץ ובאמבולנס לרמב"ם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. ביבי. ימין. חלש.

    המשטרה חכמה על מפגינים שמאלנים אבל חלשה מול עברינים.

  2. הכל ברור למי שיש עיניים ומוכן לראות.

    משטרת חוף בחיפה איבדה שליטה לחלוטין על הכבישים ועל הפשיעה
    יש פה אספסוף שבלילות עושים מה שהם רוצים, מרוצי מכוניות, ונדליזם, התפרעויות, דקירות וגם יריות לאור היום. זאת התוצאה של אפס הרתעה בגלל מערכת משפט שהפכה לדלת מסתובבת ובחוסר ההרתעה מעודדת פשיעה וטרור נגד אזרחי ישראל כי זה מייצר להם פרנסה.

  3. משטרה חלשה

    אבל כשהייתה הפגנה של הדגלים השחורים בהדר הביאו מליון ניידות.
    משטרה חלשה. כמו ביבי שהוא ימין חלש.
    הם חכמים מול החנונים של ההפגנות אבל חלשים מול העבריינים.

  4. די להתפרעות, לכלא

    מתפרעי דגלים שחורים דורסים את כללי הקורונה, עושים תהלוכות שסוגרות רחובטת ורעש אימים, משחיתים רכוש.. אז זה נתן פתח לכל הערסים האחרים גם להשתולל בלילות
    תכלאו אותם, בלי לעשות הנחות.

  5. על המשטרע בחיפה

    האם ראיתם שוטר שמפסיק את מרוצי האופנועים ברחוב ? האם ראיתם שוטר שמוריד מהכביש רכב שמוציא עשן מסריח מהאקזוסט? האם ראיתם שוטר שעוצר סיאט שחורה או לבנה שנוהג בה בריון במהירות 120 קמש ליד בית ספר יסודי ומפוצץ לנו את האוזניים עם האקזוסט? האם ראיתם שוטר שרושם דוח לבחור המזוקן שנוהג נגד כיוון התנועה ברחוב חד סטרי? האם ראיתם במקרה ניידת חולפת במהירות לי קטטה ברחוב בעוד השוטרים מעמידים פנים שהם לא רואים? אז ככה כשהמשטרה אוכפת את הפרשנות שלה לחוק על מלח הארץ ששמפגינים נגד ממשלת השחיתות ואיננה אוכפת את החוק על פושעים, אלה התוצאות

  6. חה חה

    הסנגור בעוד שבוע: " כבודו, שוטר שעוצר עבריינים וצעירים שמתפרעים ב-2 בלילה בכבישי חיפה.. זה כל כך נדיר שהם מעוצמת ההפתעה ניסו תדרוס לא בכוונה"

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר