המטרונית (צילום: צבי רוגר)
המטרונית (צילום: צבי רוגר)

נדחף החוצה ממטרונית ונפצע באורח בינוני

מטרונית פגעה בגבר בן 70 ברחוב הרצל בשכונת הדר בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו את הפצוע לקריה הרפואית רמב"ם כשהוא סובל מחבלות בגפיים. כעבור שעות אחדות עצרה המשטרה תושב חיפה בשנות ה-20 לחייו בחשד שדחף את האיש שירד מהמטרונית לאחר שזה העיר לו כי הוא חוסם את דרכו

פורסם בתאריך: 13.1.21 09:00

עדכון אחרון: 13.1.21 12:18

גבר בן 70 נפצע הבוקר (רביעי) באורח בינוני מפגיעת מטרונית ברחוב הרצל בשכונת הדר בחיפה. בשעה 8:15 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על האירוע, וחובשים ופראמדיקים של הארגון שהוזעקו למקום טיפלו בפצוע שסובל מחבלות בגפיים ופינו אותו לקריה הרפואית רמב"ם.

חובש רפואת חירום במד"א אור בן מויאל: "הפצוע שכב כשפלג גופו התחתון לכוד מתחת למטרונית. חילצנו אותו תוך שימוש בציוד מיוחד, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים והנחת חסם עורקים, ופינינו אותו במצב בינוני ויציב להמשך טיפול בבית החולים".

עדכון (12:18): המשטרה עצרה לפני זמן קצר תושב חיפה בשנות ה-20 לחייו בחשד שדחף נוסע שירד מהמטרונית לאחר שזה העיר לו כי הוא חוסם את דרכו. כתוצאה מהנפילה נפגע האיש מהמטרונית.

לפי החשד, לאחר חילופי דברים בין הקורבן שעמד לרדת מהמטרונית לחשוד שחסם את דרכו עם אופניו, דחף החשוד את הקורבן לעבר מסלול המטרונית, שבינתיים החלה בנסיעה.

החשוד נחקר בתחנת המשטרה בחיפה, ובתום חקירתו נעצר. מחר יתקיים בבית המשפט דיון בבקשה להאריך את מעצרו.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בידחעה אחת הפצוע בן 30. באתר אחר בן 40. ופה בן 70. בקצב הזה מחר כשידווחו יהיה בן 110.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר