מתקן קרוסלה (צילום: חברת סמארט פארקינג ישראל)
מתקן קרוסלה (צילום: חברת סמארט פארקינג ישראל)

מכרז להקמת מתקני חניה מכניים מסוג קרוסלה

בתאגיד העירוני יפה נוף נדון מכרז לאספקה, להקמה ולתחזוקה של מתקני חניה מכניים אוטומטיים מסוג קרוסלה, שיכילו 16-14 רכבים ויוצבו באזורים שבהם סובלים התושבים ממצוקת חניה או סמוך למרכזי תעסוקה וקניות. כעת מתכוונים ביפה נוף להביא את הפרויקט לבחינה של הנהלת עיריית חיפה

פורסם בתאריך: 25.1.21 13:19

ועדת המכרזים של התאגיד העירוני יפה נוף דנה אתמול במכרז לאספקה, להקמה ולתחזוקה של מתקני חניה מכניים אוטומטיים מסוג קרוסלה שפרסם התאגיד. גורמים בעיריית חיפה מציינים כי המכרז פורסם כדי לאפשר ליפה נוף לבחון את ההיתכנות הטכנולוגית של הפרויקט, וכעת מתכוונים בתאגיד להביאו לבחינה של הנהלת העירייה.

יצוין כי מתקני חניה מסוג קרוסלה פועלים כבר בפתח תקוה, בירושלים ובכפר סבא, וגם עיריית ראשון לציון בוחנת את האפשרות להקים מתקנים בשיטה זו.

 

 

מכיוון שהעירייה עדיין צריכה להחליט אם לאמץ את החניה בשיטה זו, עדיין לא נקבעו המקומות שבהם יוצבו המתקנים, אך הכוונה היא להציב אותם באזורים שבהם סובלים התושבים ממצוקת חניה או סמוך למרכזי תעסוקה וקניות. בשוק קיימות קרוסלות שיכולות להכיל מספר חד ספרתי של רכבים, אך ביפה נוף שואפים להציב מתקן ל-16-14 מכוניות לצורך ניצול מירבי של הקרקע, כך שבשטח של שני מקומות חניה ניתן יהיה להחנות 16-14 רכבים.

יודגש כי תנאי הכרחי להוצאתו של הפרויקט אל הפועל הוא אימוצו על ידי הנהלת העירייה, מכיוון שנדרשים לכך הוצאת היתרי בנייה ועמידה בתנאים רגולטוריים שונים. כמו כן, בחירת המיקומים להצבתם של המתקנים תתקיים בהתאם למדיניות החניה של העירייה.

ביפה נוף סירבו להגיב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. חיפאי מיואש

    מטומטמים זה לא הכיוון תרחיבו את הכרמלית שתגיע ממרכז הכרמל לפחות עד מרכז חורב ובעיר התחתית מכיכר פריז עד הנמל תראו איך נפח התנועה על הכבישים יירד בעשרים אחוז.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פתרון מזעזע. מכוער ממש. תארו לכם לשים אחד כזה ברחוב מול החלון שלכם..

  3. יפ

    מהנדסי תחבורה עסוקים בלכער את חיפה.
    במקום קו כרמלית לאוניברסיטה ומסלולי אוטובוסים תוקעים אותנו בפתרונות נפל.
    מצוקת חניה – לא לאשר תמא 38 נקודה סוף.

  4. אבי

    מתקן דו קומתי בוצע בעבר בחיפה. אף רכב לא חנה בקומה השניה.
    אולי תלמדו משהו מהעבר?

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    להפוך את החניות לזווית של 45, זה לא פיתרון מהיר וזאת יותר?

  6. אני גר בקומה שלישית

    וכעת אוכל באמצעות מתקן שכזה להגיע עם האוטו עד לדירה. תראו כמה שחכמים הם אנשי העיריה. ראש העיריה האדריכלית קליש ומהנדס העיריה האדריכל ורטמן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר