אילן אטלי ז"ל
אילן אטלי ז"ל

שלושה שבועות לאחר הגילוי: אילן אטלי נפטר מסרטן

מאמן הכדורגל אילן אטלי הלך לעולמו בגיל 52, שלושה שבועות לאחר שהתגלה אצלו סרטן המעי הגס. שי פרגר, חבר ילדות של אטלי: "הוא הלך ברחוב, הרגיש כאבים בצד, ניגש לקופת חולים, ואז התברר שהוא כבר בשלב 4 של הסרטן". אטלי השאיר אחריו בן, בת ושתי נכדות

פורסם בתאריך: 31.1.21 18:09

היום (ראשון) אחר הצהריים הוכתה חיפה בתדהמה. מאמן הכדורגל אילן אטלי, 52, הלך לעולמו לאחר שנאבק במשך שבועות ספורים במחלת הסרטן.

אטלי הוא דמות מוכרת לחובבי הכדורגל בעיר. הוא שיחק במחלקת הנוער של מכבי חיפה, עבר למ.כ נוה יוסף ונמנה עם הסגל הרחב של הפועל חיפה בשנים 1988-1986 בליגה השנייה. הוא עשה קורס מאמנים ואימן בליגות הנמוכות, בין השאר בהפועל חדרה, בבית"ר חיפה, בהפועל תל חנן ובהפועל יוקנעם.

שי פרגר, חבר ילדות שהיה צמוד אל אטלי בשבועות האחרונים: "לפני כשלושה שבועות אילן הלך ברחוב, הרגיש כאבים בצד, ניגש לקופת חולים, ואז התברר שהוא כבר בשלב 4 של סרטן המעי. הוא התחיל טיפולי כימותרפיה, וכנראה הגוף שלו לא עמד בזה. במשך כל השבוע האחרון הייתי איתו ועודדתי אותו. הוא סיים את הסדרה הראשונה של הטיפולים, והיום הוא אמור היה להגיע לסדרה שנייה. מהבוקר הוא לא ענה לי, ואז הודיעו לי שהוא נפטר. זה הזוי. זה בן אדם שהכל אצלו זה צחוקים ולעשות חיים. זה פשוט לא אמיתי. מהבוקר אני בשוק. עכשיו אני מחכה שיודיעו לי על מועד ההלוויה".

 

אסף אטלי ז"ל

אילן אטלי ז"ל

 

 

אפרת פרלשטיין, מנהלת רשת בחברת וורקר לציוד ולבגדי עבודה, קיבלה את אטלי לעבודה כמוכרן בחנות בחיפה. "אילן עבד אצלנו במשך שבעה חודשים", היא מספרת, "הוא היה שירותי, היה לו לב ענק, והלקוחות מתו עליו. באותו הזמן הוא אימן קבוצה במגזר הערבי. האימון היה הדבר שהוא הכי אהב, חוץ מאשר את ילדיו. היינו חברים טובים מאוד. הוא היה כל כך חיובי, תמיד עם חיוך. אני בהלם. זה הזוי".

לאחר שעזב את וורקר עבד אטלי בחברת ניקיון, ולאחרונה עזב את דירתו ברחוב אילנות ועבר לקריות, כי רצה להתרחק וחיפש שקט.

אטלי היה גרוש, והוא השאיר אחריו בן, בת ושתי נכדות.

ההלוויה תתקיים מחר בשעה 14:00 בבית הקברות בחיפה, שער תמר.

 

אסף אטלי ז"ל

אילן אטלי ז"ל

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. שמיל

    יהי זכרו ברוך זה רק מוכיח שמי שיש במשפחתו קרובים שסבלו מסרטן המעי הגס חייב לעשות אפילו מגיל ארבעים בדיקת קולונוסקופיה כל חמש שנים עם מגלים פוליפים כורתים אותם מידי אין להם עצבים וזה לא כואב אבל אם מזניחים הפוליפים הללו הופכים למסרטנים קטלניים וזה מה שקרה לאילו ז"ל לכו והבדקו

  2. משה

    כל כך חבל, פשוט מוות שניתן היה למנוע! בדיקות דם תקופתיות ובנוסף אחת ל 5 שנים ביצוע קולונוסקופיה. אי
    סרטן מעי הגס הוא אגרסיבי ונוראי. ניתן לאתר אותו מוקדם ולחסלו. לא הכרתי את המנוח. מקווה שהוא לא סבל. תנחומי למשפחתו מעומק ליבי.
    מקרי בריאות , מכניסים אותנו לפרספקטיבה של מה חשוב בחיים.
    יהי זיכרו ברוך!

  3. יעלי

    יהי זכרו ברוך חבר יקר בן אדם מדהים שתמיד אהב את החיים והזולת תנוח על משכבך בשלום הלם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר