חזיזה, לביא ורוקאביצה בחולצות הרטרו של מכבי חיפה (צילום: מכבי חיפה - האתר הרשמי)
חזיזה, לביא ורוקאביצה בחולצות הרטרו של מכבי חיפה (צילום: מכבי חיפה - האתר הרשמי)

הערב בסמי עופר: מחווה מרגשת לעונת האליפות 84'-85'

ג'וש כהן יעלה למשחק מול מכבי פתח תקווה במדי השוער האגדי אבי רן ז"ל; נטע לביא יעלה בחולצה של אברהם אבוקרט, וניקיטה רוקאביצה בחולצה של זאהי ארמלי. כל החולצות שהושקו בקולקציית הרטרו של המועדון נחטפו בשמונה השעות הראשונות למכירתן

פורסם בתאריך: 3.4.21 13:50

מכבי חיפה במחווה מרגשת לשחקני העבר של המועדון. הקבוצה תעלה הערב (מוצאי שבת, 19:50) לכר הדשא באצטדיון סמי עופר למשחק הראשון בפלייאוף העליון מול מכבי פתח תקווה עם מדי הקבוצה מעונת האליפות 85'-84'.

השוער ג'וש כהן בחולצה של אבי רן ז"ל (צילום: מכבי חיפה - האתר הרשמי)

השוער ג'וש כהן בחולצה של אבי רן ז"ל (צילום: מכבי חיפה – האתר הרשמי)

ביום חמישי האחרון השיק המועדון את הפרויקט הנוסטלגי, שבמסגרתו נמכרו שתי קולקציות של חולצות מעונת האליפות השנייה: הראשונה היא החולצה הירוקה הבוהקת עם סמל מכבי הקלאסי, ועל החזה המותג VOLVO, שהתנוסס אז לראשונה ומלווה את הקבוצה מאז ועד היום. החולצה השנייה היא החולצה המיתולוגית של השוער האגדי אבי רן ז"ל.

 

 

הערב יתארחו במשחק שחקני העבר של עונת 85'-84, ולאחר מכן יעלו לכר הדשא השוער ג'וש כהן בחולצת אבי רן, נטע לביא בחולצה של אברהם אבוקרט וניקיטה רוקאביצה בחולצה של זאהי ארמלי.

אוהדים רבים נותרו מאוכזבים לאחר שבפחות משמונה שעות נמכרו כל חולצות הרטרו שהוצאו למכירה. במכבי מבטיחים לחדש את המלאי בקרוב ואומרים שהתנפלות כזו על מוצר לא זכורה בתולדות המועדון. "הקהל מחובר מאוד לעבר ולהיסטוריה האדירה של המועדון. מרגש לראות עד כמה התשוקה של הקהל שלנו גדולה", נמסר מהמועדון.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר