"עשרת ימי הודיה" בליאו באק (צילום: יח"צ)
"עשרת ימי הודיה" בליאו באק (צילום: יח"צ)

בחטיבת הנעורים ליאו באק מציינים "עשרת ימי הודיה"

בעשרת הימים מצאת החג השני של פסח, דרך יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה ועד יום העצמאות, מציינים בבית הספר "עשרת ימי הודיה" בשורה של מפגשים, סיורים ועצרות

פורסם בתאריך: 6.4.21 16:07

 תלמידי חטיבת הנעורים ליאו באק מוקירים את זכר הנספים בשואה ואת זכרם של חללי מערכות ישראל בשורה של אירועים וטקסים. בעשרת הימים מצאת החג השני של פסח, דרך יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה ועד יום העצמאות, מציינים בבית הספר "עשרת ימי הודיה".

מנהל החטיבה ערן ברסלר: "כפי שבחגי תשרי אנו מציינים עשרת 'ימי תשובה', שהם ימי חשבון נפש בין אדם לעצמו, לזולתו ולאלוהיו, כך בעשרת 'ימי הודיה' אנו מציינים את הימים המאתגרים ביותר עבור החברה הישראלית, כאשר ערכי התודה וההוקרה מובילים בהם את השיח החינוכי. התוכנית היא בהשראת מדרשת עין פרת שהגתה את היוזמה ואנחנו ערכנו את ההתאמות של התוכנית לליאו באק. במהלך 'עשרת ימי הודיה' אנו מקיימים מפגשים, סיורים, שיעורים, מעמדים ומפגשי עדות עם דור שני ושלישי של שורדי השואה, בהם משתתפים תלמידי חטיבת הנעורים".

 

 

 

בשבוע הבא, לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, תתקיים בחטיבה התוכנית "זוכרים ומוקירים". תלמידי כיתות ח' ו-ט' בוחרים חלל צה"ל, ביניהם חללים שלמדו בליאו באק, ואוספים עליו מידע מאתר "יזכור" ומצרפים שיר. רכזת חינוך חברתי-ערכי בבית הספר, גילה לוטטי: "יומיים לפני יום הזיכרון, התלמידים ידליקו נר, יניחו פרח על המצבות של אותם חללים, ויספרו את סיפורם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר