סדנת "מסע חיים מצויר" (צילום: עמותת לב ח"ש)
סדנת "מסע חיים מצויר" (צילום: עמותת לב ח"ש)

תלמידי תיכון ערכו "מסע חיים מצויר" לניצולי שואה

עמותת לב ח"ש ערכה סדנת "מסע חיים אישי מצויר" לניצולי שואה, אליה הזמינה גם תלמידים מתיכון ליאו באק. ניצולי השואה שוחחו עם התלמידים ושיתפו אותם, כל אחד בסיפור האישי שלו, בדגש על האירועים המשמחים דווקא. כל אחד מהניצולים קיבל תמונה גדולה המשקפת את מסע חייו

פורסם בתאריך: 8.4.21 15:45

אתמול (רביעי), ערב יום השואה, הזמינה עמותת לב ח"ש עשרות ניצולי שואה, אותם היא מלווה באופן קבוע לאורך שנים, לסדנה ייחודית, וביחד עם עשרות תלמידים מתיכון ליאו באק, יצרה עבור כל ניצול, "מסע חיים מצויר". ניצולי השואה שוחחו עם התלמידים ושיתפו אותם, כל אחד בסיפור האישי שלו, בדגש על האירועים המשמחים כמו המשפחה הגרעינית, העלייה לארץ, הנישואים, העשייה לאורך השנים והחלומות. כל אחד מהניצולים קיבל תמונה גדולה המשקפת את המסע, שאותה יצרו יחד. בהמשך היום, הוזמנו לעמותה גם חיילי חיל החימוש, שערכו לניצולים טקס מרגש וחילקו להם פרחים ותעודות הוקרה.

מנכ"לית לב ח"ש דקלה כהן מיכאלי: "זוהי חובתנו, וזכות גדולה עבורנו, ללוות את ניצולי השואה לכל אורך השנה, ובערב יום השואה, בפרט. הפעילות השנה הייתה מרגשת במיוחד. הענקנו לכל אחד מהניצולים 'מסע חיים מצויר', שאיפשר להם את סיפור חייהם לתלמידי התיכון, לשתף בקשיים, בגבורה ובהיבטים החיוביים והשמחים של מסע החיים. הן השיחה והן העבודה המשותפת על המסע היו מדהימות – הן לניצולים והן לתלמידים, שהתרגשו עד כדי דמעות. אנו מלווים את הניצולים לכל אורך השנה, והשנה היה זה חשוב ביתר שאת בשל הקורונה, ובתקופה הקשה עשינו כמיטב יכולתנו כדי לספק לניצולים מזון, ליווי להפגת בדידות, טיפולי שיניים ועוד".

 

 

עמותת לב ח"ש מפעילה מועדון ניצולי שואה, אליו מגיעים הניצולים באופן קבוע. במועדון הם מקבלים הזנה ופעילויות חברה, ספורט ותרבות. העמותה מחלקת לניצולים סלי מזון, מעניקה להם טיפולי שיניים מסובסדים במרפאות השיניים שלה, מחברת אליהם מתנדבים קבועים לצורך הפגת בדידות ועוד.

למידע נוסף, לתרומות ולתמיכה בפעילות העמותה >>>

לדף הפייסבוק של העמותה >>>

טלפון 04-8672999

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר