חנן ממן עם החולצה, שעליה תמונת אחותו, אורית ממן רדה (צילום: שלומי שמולביץ)
חנן ממן עם החולצה, שעליה תמונת אחותו, אורית ממן רדה (צילום: שלומי שמולביץ)

רגעים מרגשים בבלומפילד: "משאירים את החיוך לאוריתי!"

שחקני הפועל חיפה והפועל תל אביב עלו אחר הצהריים למגרש בבלומפילד עם חולצות, שעליהן תמונתה של אורית ממן רדה, אחותו של השחקן חנן ממן, שזקוקה לתרופה יקרה ומצילת חיים. עד כה נאספו כ-800 אלף שקלים מתוך 1.1 מיליון השקלים הדרושים

פורסם בתאריך: 10.4.21 20:48

מחווה מרגשת וסולידריות יוצאת דופן נרשמה אחר הצהריים באצטדיון בלומפילד ביפו, כאשר לכר הדשא עלו שחקני שתי הקבוצות – הפועל תל אביב והפועל חיפה – לבושים בחולצות, עליהן מודפסת תמונתה של אורית ממן רדה, החולה בסרטן, וזקוקה לתרומות לצורך רכישת תרופה יקרה שתציל את חייה.

ביום שני האחרון פרסם אחיה של ממן רדה, שחקן הפועל חיפה חנן ממן, פוסט שבו הסביר למה משפחתו פנתה למימון המונים. אביהם, שחקן העבר של מכבי חיפה, ברוך ממן, התראיין ל"כלבו – חיפה והקריות" וסיפר על מצבה של בתו, על עלות רכישת התרופה מצילת החיים שאינה נמצאת בסל הבריאות ואיך היא משפיעה לטובה על אורית.

 

 

לאחר פרסום הידיעה, נודע כי שחקני קבוצת הפועל חיפה ורבים מאוהדיה, כמו גם שחקנים רבים אחרים מליגת העל, התגייסו למען המטרה, ועד כה נאספו כ-800 אלף שקלים, מתוך 1.1 מיליון השקלים הדרושים. כדי להשלים את הסכום, עלו היום למגרש שחקני שתי הקבוצות כשדמותה של אורית מתנוססת על חולצותיהם עם הכיתוב "משאירים את החיוך לאוריתי!".

שתי הקבוצות נאבקות על הישארות בליגה, ובמפגש היום ניצחה הפועל חיפה בתוצאה 2:0, המרחיקה אותה מהקו האדום, במשחקו הראשון של המאמן החדש אלישע לוי.

קישור לעמוד "גיוס מהלב", עם כל הפרטים כיצד ניתן לתרום: ביחד משאירים את החיוך לאוריתי | גיוס מהלבעמותה לגיוס המונים >>>

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תרבות הסלב הזאת..

    אז אם אין לי קרוב משפחה סלב, אין סיכוי שיעזרו לי מה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר