שוד באיומי אקדח (צילום: shutterstock.com/LightField Studios)
שוד באיומי אקדח (צילום: shutterstock.com/LightField Studios)

הצהרת תובע נגד תושב חיפה החשוד בשוד קשישים בביתם

החשוד, כבן 50, שהיה נתון במעצר עם איזוק אלקטרוני, ניצל את האפשרות שניתנה לו לצאת ממקום מעצרו, כדי להצביע בבחירות, ובאותה ההזדמנות שדד, על פי החשד, את בני הזוג הקשישים בביתם בקרית אתא. מיוחס לו גם חשד של תקיפת הקשיש

פורסם בתאריך: 11.4.21 16:51

בתום חקירת משטרה הוגשה בסוף השבוע הצהרת תובע נגד תושב חיפה בחשד ששדד כסף מזומן מזוג קשישים בקרית אתא, בעת שהיה נתון במעצר באיזוק אלקטרוני בגין עבירות רכוש.

המשטרה פתחה בחקירה לפני כמה שבועות, עם קבלת דיווח בדבר שוד של זוג קשישים בביתם. מהחקירה עולה כי ב-23 במרס, לאחר שבני הזוג, בשנות ה-90 לחייהם, שבו לביתם מקניות והשאירו את דלת ביתם סגורה אך לא נעולה, הם הבחינו בחשוד בחדר השינה שלהם כשהוא מנסה לגנוב כסף מזומן. הבעל ניסה למנוע מהחשוד לעזוב את הדירה, והחשוד בתגובה תקף אותו במכת אגרוף בפניו ונמלט מהמקום, כשברשותו 2800 שקלים במזומן.

 

 

שוטרי תחנת משטרת זבולון ביצעו פעולות חקירה מגוונות, שכללו גביית עדויות רבות וסריקות מצלמות אבטחה, שבסיומן עצרו את החשוד, תושב חיפה, בן 50. לאחר מעצרו התברר כי שהה במעצר באיזוק אלקטרוני בקרבת מקום. החשוד ניצל את יציאתו ממקום מעצרו, על מנת להצביע ביום הבחירות, לצורך ביצוע השוד.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר