מנהל המסעדה בר חן ועדי גוזי (צילום: אילור יוסף)
מנהל המסעדה בר חן ועדי גוזי (צילום: אילור יוסף)

מדליקת המשואה עדי גוזי ביקרה בחיפה

התרגשות הייתה היום (שני) אחר הצהריים בגרג קיטשן במרכז הכרמל, כאשר מדליקת המשואה עדי גוזי, שהצילה את חייה של שירה איסקוב, נכנסה למסעדה. ברור שהיא זכתה ביחס וי איי פי ושלל פינוקים

פורסם בתאריך: 19.4.21 20:13

התרגשות נרשמה היום (שני) אחר הצהריים בגרג קיטשן במרכז הכרמל, כאשר מדליקת המשואה עדי גוזי, שהצילה את חייה של שירה איסקוב, נכנסה למסעדה. בתוך דקות ספורות זיהה אותה אחד הבעלים, אור בן חמו, בירך אותה והחמיא לה.

 

 

בן חמו אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "עדי גוזי היא מודל לחיקוי, אישה שהצליחה להציל אישה אחרת מהתופת ואף הגיעה למעמד המכובד של הדלקת משואה. אני מתרגש שעדי בחרה להתארח אצלנו ושמח שהייתה לנו את האפשרות להודות לה באופן אישי ולהביע בפניה כמה אנו ועם ישראל מעריכים את המעשה האמיץ שלה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ישראל

    תנו לה גם את פרס ישראל ובנוסף 100 אלף שקל מתנה.מה כבר היא עשתה? מה שהיא עשתה מצופה מכל בן אנוש שיעשה.זה רק מראה שהיא עשתה זאת לא בגלל הלב הטוב,אלא בגלל הרצון והגאווה לפרסום.גועל נפש.

  2. יצחק אלחנן

    בושה וחרפה.אישה מגעילה.לעשות כסף על גבה של אישה שכמעט נרצחה.תאוות פרסום.

  3. אמת

    בושה לכם , דברים היוצאים כנגד עדי אתם לא מעזים לפרסם, למה, הם נכתבים ללא ניבולי פה אלה רק עובדות טהורות, למה אתם מסרבים לפרסם? אתם פשוט מפחידים, יש לכם היכולת לעוות את המציאות וליצור תודעה בקרב האנשים הקוראים ידיעות אלו, אתם מפחידים ואכזריים, ומה שבטוח, גם את זה לא תפרסמו…תתביישו, אין בכם טיפת אנושיות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר