ראש הממשלה נתניהו בביקור אצל פצועי האסון במירון (צילום: חיים צח, לע״מ)
ראש הממשלה נתניהו בביקור אצל פצועי האסון במירון (צילום: חיים צח, לע״מ)

צפו: ביקור ראש הממשלה אצל פצועי האסון ברמב"ם

נתניהו: "סיימתי עכשיו ביקור של פצועים שנפגעו באסון הר מירון. אחד ההורים אמר לי את המשפט שמסכם את הכל: 'פה מגלים שלעם ישראל יש לב אחד'. ליבנו עם הפצועים וכולנו מייחלים ומתפללים להחלמתם המלאה"

פורסם בתאריך: 2.5.21 19:12

"ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הערב (ראשון) אצל פצועי האסון במירון בקריה הרפואית רמב"ם. התלוו אליו מנהל בית החולים ד"ר מיכאל הלברטל ומנהלת הסיעוד גילה היימס.

הביקור החל במחלקת טיפול נמרץ, שם שוחח נתניהו עם תמיר שרים, בן 52, ממושב נטע בדרום שנפצע באירוע ושב להכרתו. שרים סיפר שאיבד הכרתו והתעורר בבית החולים. אשתו, חגית, סיפרה לראש הממשלה, כי האסון החזיר אותה 20 שנה אחורה, כשבעלה נפצע מירי בפיגוע בגוש קטיף.

משם המשיך נתניהו למיטת ילד בן 15 בטיפול נמרץ, שעדיין מוגדר במצב קשה, מורדם מונשם, ושוחח עם הוריו.

התחנה הבאה של ראש הממשלה הייתה ליד מיטת אלעזר ברגר, מירושלים במחלקת טיפול נמרץ ילדים, בן 12, שגם הוא עדיין מורדם מונשם. האב, דב, סיפר לראש הממשלה על ההתרחשויות בליל האסון במירון, כאשר היה ליד בנו, וההמון שעט לעברם והילד נמחץ תחת המוני אדם. האב דב סיפר שהילד היה הראשון שחולץ לכיוון בית החולים.

הילד האחרון שאותו ביקר ראש הממשלה היה זאב מרדכי קוביטשק מבני ברק, בן 11, שגם הוא פצע באסון, איבד את הכרתו ועבר החייאה קצרה. הוא שב להכרתו בבית החולים יום לאחר מכן. זאב מרדכי הוגדר כאלמוני במשך שעות ארוכות, עד שאביו הגיע לרמב"ם זמן קצר לפני כניסת השבת וזיהה אותו. אביו של זאב מרדכי אמר לראש הממשלה שהוא חש שהאירוע גרם לקרבה גדולה בין חלקי העם.

נתניהו: "סיימתי עכשיו ביקור של פצועים שנפגעו באסון הר מירון. התרשמתי מהטיפול הנפלא שהם מקבלים על ידי הצוות הרפואי, כפי שהתרשמתי גם מפעולת החילוץ, שללא ספק הצילה חיים, כולל של חלק מהאנשים שנמצאים כאן. אנחנו מתפללים לשלומם. אחד ההורים אמר לי את המשפט שמסכם את הכל: 'פה מגלים שלעם ישראל יש לב אחד'. ליבנו עם הפצועים וכולנו מייחלים ומתפללים להחלמתם המלאה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גל

    דברים כאלה לא אמורים לקרות במדינה מתוקנת
    כאב לב ענק

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר