תיאטרון המחול ענבל (צילום: אפרת מזור)

אחרי הקורונה: סדרות המחול חוזרות לאודיטוריום בחיפה

המופע הראשון שיפתח את הסדרה בשבוע הבא הוא "לכת" של תיאטרון המחול "ענבל", שנוצר בהשראת התרוקנות הערים בימי הקורונה. בחודש הבא תגיע להקת המחול "בת שבע" לבכורה של המופע Summer Snow

פורסם בתאריך: 10.5.21 13:06

סדרת המחול חוזרת לאודיטוריום חיפה. המופע הראשון שיפתח את הסדרה הוא המופע "לכת", של תיאטרון המחול "ענבל" מאת מור שני. המופע נוצר במהלך משבר הקורונה ושואב את השראתו מהתרוקנות העיר מתנועותיה ומרחובותיה שהולכים לשומקום. במשך שעה של תנועה בלי הפסקה רוקדים שמונת חברי הלהקה את ההכרח האנושי והנואש להמשיך לנוע. אחוזי תזזית והלומי תשוקה הם מפגינים חיוניות בכל מחיר, ולמרות הכל ממשיכים ללכת. (18 במאי, 20:30).

 

 

בחודש הבא תגיע לאודיטוריום להקת המחול "בת שבע", לבכורה של המופע Summer Snow מאת אלה רוטשילד. Summer Snow היא יצירה המורכבת מסדרה של סצנות סוריאליסטיות, שדרכן נגלה סיפורה של דמות אחת הנשזרת בסיפורן של דמויות אחרות. העבודה מציפה שאלות על המשא הפיזי והנפשי שבונה את עולמנו ומצר את צעדנו; מהם החפצים, הזיכרונות, השאיפות, האכזבות, שמפעילים אותנו, ושאנו נצמדים אליהם, כיחידים וכקבוצה? מה נשאר מכל אלו כשהחיים מתנפצים מיסודם? (15 ביוני, 20:30).

לפרטים והזמנות טל': 9300*

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר