שדרות בן גוריון הערב (צילום: דוברות המשטרה)
מחאה בשדרות בן גוריון (צילום: דוברות המשטרה)

סיעת חד"ש בחיפה: "מדיניות הדיכוי של המשטרה היא הגורם העיקרי לאלימות"

בהודעת סיעת חד"ש במועצת העיר יש גם פנייה לתקשורת: "אנו מפצירים בכלי התקשורת שיגלו מידה מינימלית של ענייניות ולא לשמש שופרים ודוברים של המשטרה. מה גם שזו הוכיחה כבר עשרות פעמים שהיא נוקטת מדיניות של איפה ואיפה כאשר מדובר במפגינים ערבים או מכל קבוצה מוחלשת אחרת". ל"כלבו - חיפה והקריות" נודע, כי מנגד, מתארגנת הערב הפגנה של פעילי ימין

פורסם בתאריך: 11.5.21 14:36

בצל ההפגנות של הימים האחרונים במושבה הגרמנית, פרסמה סיעת חד"ש במועצת העיר חיפה הודעה בזו הלשון: "חופש הביטוי והזכות למחאה הם ערכים חשובים שיש לשמור עליהם גם בימים מתוחים וקשים, וגם כאשר לא מסכימים עם תוכן הביטוי. זוהי זכות יסוד העומדת לכל אזרח או אזרחית באשר הם.

"דרכי המאבק של הציבור הערבי בכלל ובחיפה בפרט הן דרכי מחאה אזרחית לא אלימה. אנו מתנגדים בתוקף לכל ניסיון להסיט את המאבק לדרכים אחרות. מדיניות הדיכוי של המשטרה היא הגורם העיקרי לאלימות.

 

 

"אנו מפצירים בכלי התקשורת שיגלו מידה מינימלית של ענייניות ולא לשמש שופרים ודוברים של המשטרה. מה גם שזו הוכיחה כבר עשרות פעמים שהיא נוקטת מדיניות של איפה ואיפה כאשר מדובר במפגינים ערבים או מכל קבוצה מוחלשת אחרת.

"אנו מגנים בתוקף את הקריאות הגזעניות להחרים עסקים במושבה הגרמנית ובוואדי ניסנאס וקוראים לקברניטי העיר לצאת חוצץ נגד כל הסתה".

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע, כי פעילי ימין מתכננים להתייצב הערב (שלישי) מול המפגינים הערביים במחאת נגד. נכון לעכשיו, אין כל פרסום רשמי על כך ברשתות החברתיות, אולם מתחת לפני השטח דבר ההפגנה מתפשט בקבוצות וואטסאפ. דניאל סיגלוב, פעיל ימין מוכר, שמתכנן להתייצב עם פעילים נוספים בשעה 20:30 במושבה הגרמנית, אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "החלטתי לארגן הפגנה נגד ההפגנה הצפויה של ארגון 'חיראק'. אין מקום להפגנות אלימות נגד המדינה בחיפה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יפה נפש, בגלל עלובים כמוך אנחנו במצב הזה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר