עימותים אלימים במחאה במושבה הגרמנית
עימותים אלימים במחאה במושבה הגרמנית

המשטרה תבקש את הארכת מעצרים של 45 חשודים מהפרות הסדר אמש

אמש ובמהלך הלילה האחרון אירעו הפרות סדר קשות שכללו חסימות כבישים ראשיים, יידוי אבנים, גרימות נזק לרכוש, השלכת בקבוקים, הפעלת זיקוקים ותקיפות שוטרים. האירועים התרחשו בחיפה וביישובים בוואדי ערה. שבעה שוטרים נפצעו קל

פורסם בתאריך: 12.5.21 11:14

המשטרה תבקש הבוקר מבית המשפט להאריך את מעצרם של 45 מהחשודים שנעצרו באירועי אמש והלילה בערים והיישובים השונים בגזרת מחוז חוף בחשד להפרות הסדר הקשות, יידוי אבנים, חסימות כבישים, השלכת בקבוקי זכוכית, ירי זיקוקים ותקיפות שוטרים.

אמש ובמהלך הלילה האחרון אירעו הפרות סדר קשות שכללו חסימות כבישים ראשיים, יידוי אבנים, גרימות נזק לרכוש, השלכת בקבוקים, הפעלת זיקוקים ותקיפות שוטרים. האירועים התרחשו בחיפה וביישובים בוואדי ערה.

שוטרי משטרת ישראל, בשילוב לוחמי מג"ב ויס"מ, פעלו בגזרות השונות להשלטת הסדר ופתיחת צירי התנועה שנחסמו. בעקבות האירועים נעצרו על ידי השוטרים 70 חשודים. הבוקר כאמור, תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרם של 45 מהחשודים במעורבות באירועים.

 

 

במהלך האירועים נפצעו שבעה שוטרים באורח קל. כל השוטרים טופלו רפואית ושוחררו.

מהמשטרה נמסר, כי היא נמצאת בגזרות השונות עם מיטב כוחותיה ואמצעיה, בראש ובראשונה כדי להגן על שלום הציבור וחיי האדם. "אנו רואים בחומרה כל ניסיון לפגוע או לסכן את השוטרים, מגני החוק. נמשיך לפעול באכיפה בלתי מתפשרת כלפי כל מי שיפעל באלימות או ינסה לפגוע בסדר הציבורי", נמסר בהודעת המשטרה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר