צלב קרס בשכונת כרמליה (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
צלב קרס בשכונת כרמליה (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

צלב קרס בכרמליה. בוטלה עצרת תמיכה בכוחות הביטחון

הכתובת Free Palestine כשלצידה צלב קרס נמרחה על המדרכה בכניסה לחניית הבניין ברחוב חנה בכרמליה. הערב (מוצאי שבת) תכננו תושבים בשכונה לקיים הפגנת תמיכה בכוחות הביטחון בכיכר הפיליפינים, אולם לאחר התייעצות עם גורמים בעירייה, הודיעו על ביטולה

פורסם בתאריך: 15.5.21 18:18

תושבים ברחוב חנה 33 בשכונת כרמליה נדהמו לגלות היום (שבת) אחר הצהריים את הכתובת Free Palestine מרוחה על המדרכה בכניסה לחניית הבניין, כשלצידה צלב קרס. לדברי תושבים, הכתובת נמחקה בתוך זמן קצר על ידי אנשי הסיור העירוני.

 

 

 

הערב (מוצאי שבת) תכננו תושבי השכונה לקיים הפגנת תמיכה בכוחות הביטחון בכיכר הפיליפינים (כיכר מגה בעיר) המרכזית שבצומת הרחובות רחל, רות ואלכסנדר ינאי, אולם עתה הודיעו על ביטול ההפגנה, לאחר התייעצות גם גורמים בעירייה.


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה בגלל הכיבוש בכרמליה המערבית. העיקר שרית גולן נכנסה בגרי קורן שהוא היה היחידי מכל מועצת העיר שנלחם בג'יהאד האיסלמי

  2. שמשון

    תושבי כרמליה מחפשים תשומת לב כשכל הארץ בוערת עדיף שיתעסקו עם החזירים

  3. תוצאה של הפיכת ההפגנה לקדושה

    בושה לתקשורת הארצית. כל החדשות הן חדשות תל אביב וירושלים. פה בעיר השלישית בגודלה בישראל כנופיות בני דודינו משתוללות באלנבי והבנקים. 2 צעירים יהודים הותקפו בלילה באלנבי וטשרניחובסקי. הראשון מאושפז ומנותח ברמבם. ניידת משטרה נשרפה בגיבורים 200 מטר ממגדל מטה המשטרה .חזיזים מכבביר והואדי יום יום מ-8 בערב עד 01:00 גם שהרמאדן עכשיו נגמר.
    המדינה אוכלת אותה בגלל בג"ץ שהפך את ההפגנות לדבר קדוש שנערך גם בשיא הקורונה בשיא ההדבקות תוך עשיית צחוק מסמכות המשטרה . אז עכשיו כל ערבי שרוצה לפשוע מכריז שזה מחאה והפגנה והשוטרים פוחדים כי כל מי שמפריע נחקר ומושעה מעבודתו.

  4. אייל

    העיקר שיש סהרוריים בשמאל שטוענים בכל מיני אתרים שהיה כתוב F*CK כשרואים בדיוק מה כתוב, כדי לטעון לשיטתם הסהרורית שזה גורמי ימין.. באמת אחרי כל הלינצ'ים וכל הטרור אתם ממשיכים לנסות לייצר נרטיבים שקריים??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר