קמפיין "אין לנו חיפה אחרת" (צילום: מיכה בריקמן)
קמפיין "אין לנו חיפה אחרת" (צילום: מיכה בריקמן)

קמפיין סובלנות: "אין לנו חיפה אחרת"

לקמפיין שיזמה עיריית חיפה הצטלמו זוגות חיפאיים, יהודים וערבים, בעלי תחום עיסוק זהה. צלם הקמפיין, מיכה בריקמן: "הגיעו אליי לסטודיו זוגות זוגות, והרגעים שנקלטו בעדשת המצלמה היו אמיתיים לחלוטין, עם אפס בימוי"

פורסם בתאריך: 16.5.21 12:25

על רקע המצב השורר במדינה, יזמה עיריית חיפה קמפיין סובלנות, בהשתתפות דמויות חיפאיות מוכרות, יהודיות וערביות. חיפה היא הרשות המקומית הראשונה שיוזמת פרויקט מסוג זה.

במרכז הקמפיין, הנושא את הסיסמה "אין לנו חיפה אחרת", עומד מסר של קריאה לפיוס, לסובלנות, לאחדות ולדיאלוג, תוך הדגשת החשיבות של שמירת המרקם הייחודי של החיים המשותפים בעיר.

במסגרת הקמפיין צולמו יחד זוגות חיפאיים, יהודים וערבים, בעלי תחום עיסוק זהה: צלמי העיתונות מישל דוט קום ורמי שלוש, השפים ורד פרן ועלאא' מוסא, הרופאים ד"ר נגה כרם וד"ר רביע שחאדה, המסעדנים דנה שפירא וסטפן שחאדה ותלמידי בתי-הספר שקד הכט ומחמוד נג'מי.

 

 

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "חיפה מהווה סמל לחיים משותפים. בשנים עברו, בזמן שערים משותפות חוו קשיים ומאבקים, חיפה תמיד נשארה מגדלור של שפיות. ביום שהאור יכבה על המגדלור הזה, לא יהיה לנו כחברה ישראלית, כיוון לעתיד טוב יותר. ברגעים קשים אלה, העוברים עלינו בימים אלו, על כולנו, יהודים וערבים, להיות חזקים ולפעול מתוך אחדות ואחריות. יחד נדע היטב לעבור את התקופה הקשה הזו".

מנהל אגף הדוברות בעיריית חיפה, אלירן טל: "בימים טעונים אלה, עיריית חיפה פועלת בכל דרך כדי להרגיע את הרוחות ולהחזיר את השפיות לחיפה. הפרויקט המדהים הזה הוא כלי נוסף להוריד את גובה הלהבות".

צלם הקמפיין, מיכה בריקמן: "כמו לכולם, גם לי כאב המצב וחשבתי איפה אני יכול לתרום מחלקת האלוהים הפרטית שלי. ההתגייסות המדהימה של אגף הדוברות הביאה אליי לסטודיו זוגות זוגות והרגעים שנקלטו בעדשת המצלמה היו אמיתיים לחלוטין, עם אפס בימוי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. נטלי

    הצביעות חוגגת ראינו יפה מאוד את הפרצוף האמיתי שלהם הפגנות,תולים דקל פלסטין. מרביצים ליהודים.
    תתעוררו על החיים

  2. תושב חליסה משנות ה 70

    קמפיין מנותק לאור כל המקרים לאחרונה…

  3. נאסרין

    לידיעת יוזמי הקמפיין, השפה הערבית לא נמחקה מהעולם. קמפיין חיים ביחד ערבים ויהודים בעברית בלבד מחדד את התפיסה הפטרונית ומחיקת הערבית והערבים מהמציאות. אנחנו לא קיימים רק עבור הפוסטרים ותאוות האוכל הערבי שלכם. יש לנו קיום רחב, ססגוני ומורכב.
    מישהו מבין יוצרי הקמפיין והמנהיגות העירונית היהודית יודע לדבר ולכתוב שמינית ערבית ממה שאני יודעת?
    אתם יודעים באמת מי אנחנו? גיוון הדיעות והאנשים שלנו? משהו על התרבות שלנו או שאנחנו רק סיסמא לעת מצוא?
    תיהנו מהקמפיין שלכם. הוא פדיחה.
    מקווה שאתם יודעים לפחות מה זה פדיחה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר