אורן שטרלינג. תמיכה מהבעלים (צילום: צלמוס)
אורן שטרלינג (צילום: צלמוס)

מנכ"ל הפועל חיפה החשוד בהטרדה מינית: "אני מתמודד עם שקר גס, בוטה, אלים"

אורן שטרלינג הוציא הערב (מוצאי שבת) תגובה ראשונה לתקשורת על החשדות המיוחסים לו, שבה הוא טוען כי המתלוננת מעלילה עליו, לאחר שסירב לקבלה לעבודה. "ביליתי 48 שעות בתא מעצר, כלוא מאחורי סורג ובריח. ביליתי גם במעצר בית מה שניתק אותי מחיי הרגילים ומעיסוקי שאני מאוד אוהב. זו סיטואציה מצמררת, מפחידה ומאיימת, גם כשהאמת לצידי"

פורסם בתאריך: 22.5.21 21:31

אורן שטרלינג, מנכ"ל קבוצת הכדורגל הפועל חיפה, הוא החשוד, כי הטריד מינית בסחיטה באיומים עובדת בהתנדבות במחלקת המדיה של המועדון, שהגישה נגדו תלונה בתחילת החודש. על הפרשה הוטל צו איסור פרסום, שהוסר לבקשתה של המתלוננת הלילה בחצות. באמצעות יועץ התקשורת ברק רום, ביקש שטרלינג למסור לראשונה את תגובתו לפרשה.

"הסיפור נובע ממניע כלכלי ונקמני", כותב שטרלינג, "מכיוון שלא קיבלתי את המתנדבת לעבודה בשכר, לבקשתה. עורכי דיני מחזיקים בחומר רב, מוקלט ומתועד, שיוכיח את מסכת האירועים המלאה. כך למשל נמצאת בידי הקלטה של שיחת טלפון ארוכה ומלאה שקיימתי עם המתנדבת יום אחד לפני שהגישה את תלונתה השקרית והזדונית.

ההתכתבות בין שטרלינג למתלוננת שצורפה להודעה שהוציא לתקשורת

ההתכתבות בין שטרלינג למתלוננת שצורפה להודעה שהוציא לתקשורת

"כל מי שישמע את השיחה יבין שכך לא מדברת בחורה שנפגעה מינית או נסחטה. בקור רוח, בשיחה חברית ועניינית היא מבקשת לעבוד במועדון ואומרת שתעשה הכל בשביל עבודה בקבוצה. במהלך השיחה, וגם אחרי שיחות מקדימות היא מבינה שהפועל חיפה לא תעסיק אותה, ולכן בחרה בדרך של הגשת תלונה זדונית".

מוסיף שטרלינג: "איזה אדם יכול לנהל שיחה מקצועית, קרת רוח ורגועה שכזו מול אדם שכביכול הרס את חייו, וכל זאת יום לפני שהיא הולכת להתלונן במשטרה? איך מי שמדווחת על אונס פונה לאנס שלה, כביכול, ומדברת איתו בשוויון נפש שיחה ארוכה, מפורטת על ענייני עבודה? איך היא יכולה לרצות לעבוד, יום יום, לצד אדם שהיא טוענת שעשה לה את כל המעשים האלו? האם ייתכן שבתחילת אותה שיחה, היא תפנה בתלונה לאדם שהזיק לה, בשאלה מדוע היא לא מקבלת כרטיסים בחינם למשחקים? זה הדבר שיעניין אותה?

 

 

"כאשר הבינה שלא תקבל עבודה, היא מסיימת את השיחה במילים: 'אני קצת עסוקה, תיכף אחזור אליך', כפי שתעיד ההקלטה. שום מילה, טענה, אזכור של העוול שגרמתי לה, וכל זה שעות ספורות לפני שהיא פונה למשטרה ומתארת מעשי זוועה שכביכול בוצעו על ידי".

ההתכתבות בין שטרלינג למתלוננת שצורפה להודעה שהוציא לתקשורת

ההתכתבות בין שטרלינג למתלוננת שצורפה להודעה שהוציא לתקשורת

לטענת שטרלינג, מדובר בתלונת שווא. "אני מתמודד עם שקר גס, בוטה, אלים ומסוכן ואישה המנסה להחריב את חיי בגלל שסירבתי לאפשר לה לעבוד בשכר", הוא ממשיך, "אני עובר ימים קשים במישור האישי והמשפחתי, העובדות לצידי והקמפיין התקשורתי שנפתח נגדי מלמד, כי גם גבר שנמצא במשרה בכירה חשוף תמיד לסכנה אמיתית של תלונת שווא מבלי שעשה דבר".

שטרלינג מסיים במילים: "ביליתי 48 שעות בתא מעצר, כלוא מאחורי סורג ובריח. ביליתי גם במעצר בית מה שניתק אותי מחיי הרגילים ומעיסוקי שאני מאוד אוהב. זו סיטואציה מצמררת, מפחידה ומאיימת, גם כשהאמת לצידי. לפני שאתם מתלהמים בסיקור שחורץ את דיני בדעת הקהל, הביאו בחשבון שהמשטרה, הפרקליטות ובית המשפט הורו על שחרורי, זה צריך לתת לכם, יותר מרמז, לגבי החומרים שאני מחזיק ושבכוונתי לשחרר אליכם בימים הקרובים. אני בטוח שרשויות אכיפת החוק יגיעו לחקר האמת".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעל

    לא יודעת אם זה מיני, אבל זה בטוח ניצול גס של עמדת כוח. להחזיק עובדת בלא שכר ואפילו לא משהו סמלי כמו כרטיסים???? אתה ממש לא טלית שכולה תכלת. בכלל לא

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר