אור ברק
אור ברק

חברה חדשה במועצת העיר חיפה: אור ברק

אור ברק מסיעת "יונה יהב וצעירי חיפה", המושבעת כעת למועצת העיר, נכנסת במקומו של שי אבוחצירה, שהודיע על התפטרותו בשבוע שעבר, והתפטרותו נכנסה לתוקף. הסיעה שקיבלה בבחירות ארבעה מנדטים, כבר הכניסה למועצה שבעה חברים בעקבות התפטרותם של אחרים

פורסם בתאריך: 25.5.21 18:02

אור ברק תושבע היום (שלישי) לחברת מועצת העיר מטעם סיעת "יונה יהב וצעירי חיפה". ברק תיכנס למועצת העיר במקומו של שי אבוחצירה, שהודיע על התפטרותו מהמועצה בשבוע שעבר, והתפטרותו נכנסה לתוקף.

ברק, 45, היא בעלת תואר דוקטור במדע המדינה, חברת ועדת טקס הדלקת המשואות של משרד התרבות והספורט ועמיתת מחקר במרכז לחקר ביטחון לאומי באוניברסיטת חיפה. היא בוגרת החוג לשפה וספרות אנגלית וצרפתית ובעלת תואר שני בכתיבה יוצרת בחוג לספרות עברית והשוואתית בפקולטה למדעי הרוח. בעבר שימשה ברק חברת דירקטוריון בעמותה לקליטת עלייה וחברה באקדמיה של פרס התיאטרון הישראלי. היא כתבה את הספר "פרס ישראל – הפוליטיקה מאחורי התהילה".

 

 

בבחירות המוניציפליות האחרונות ב-2018 הוצבה ברק במקום השביעי ברשימה המאוחדת של יונה יהב וצעירי חיפה – יש עתיד. הסיעה קיבלה ארבעה מנדטים בלבד, אולם התפטרותו של יהב הובילה לכך שבמקומו נכנסה למועצה סופי נקש (שהוצבה במקום החמישי), והתפטרותו של עו"ד אורי גרינברג הכניסה למועצה את יוסי שלום (שהוצב במקום השישי). עתה, עם התפטרותו של אבוחצירה, נכנסת ברק, השביעית ברשימה.

בטקס השבעתה אמרה ברק: "אני מבקשת להודות לשי אבוחצירה על העשייה שלו כחבר מועצה ועל התרומה שלו לעיר חיפה. כחוקרת במרכז לחקר ביטחון לאומי באוניברסיטת חיפה, אני מבינה היטב את החשיבות הרבה שטמונה בפיתוח החוסן הלאומי והחברתי של תושבי העיר. כאשתו של תעשיין חיפאי, אני גם מודעת היטב לחשיבות המכרעת, הטמונה בפיתוח העסקים בעיר. כבת וככלה למשפחות חיפאיות ובמיוחד כאמא, שחמשת ילדיה גדלים ומתחנכים בעיר הזאת, אין דבר העומד לנגד עיניי יותר מאשר טובתם האישית של כל אחת ואחד מתושבי העיר חיפה".


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נשמח להודות לכל חברי מועצת העיר חיפה

    שילחו בעקבותיו של אבוחצירה – כן ירבו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר