הוט סינמה (צילום: יח"צ)
הוט סינמה (צילום: יח"צ)

אחרי שנה ושלושה חודשים: בתי הקולנוע חוזרים מחר לפעילות

שלוש רשתות הקולנוע בחיפה יפתחו החל ממחר את האולמות לקהל הרחב עם מיטב הסרטים, אם כי עדיין תחת הגבלות. חלקם יפעלו תחת התו הסגול וחלקם תחת התו הירוק. הכינו את הפופקורן

פורסם בתאריך: 26.5.21 18:48

לאחר שנה ושלושה חודשים ללא בתי קולנוע, רשתות הקולנוע בעיר – מובילנד בעזריאלי חיפה, הוט סינמה בעופר גרנד קניון חיפה ויס פלאנט בקניון הסינמול (לב המפרץ), יפתחו, החל ממחר (חמישי), את האולמות.
ברשת הוט סינמה מתוכננים סרטים טובים רבים ופופקורן חם ב-17 אולמות בשלושה מפלסים, עם הקרנות של "WW 84" בכיכובה של גל גדות, "טרולים מסביב לעולם" בכיכובה של נינט טייב, "מלחמה עם סבא" עם רוברט דה נירו בתפקיד הראשי ועוד.

מובילנד (צילום: יח"צ)

מובילנד (צילום: יח"צ)

 

 

מובינלד עזריאלי חיפה היה הראשון שפתח בחודש מארס האחרון את בתי הקולנוע שלו להרצה, תחילה בסופי השבוע ובהמשך גם סרט אחד במהלך השבוע. בשבת האחרונה היה המובילנד הקולנוע הראשון שהקרין סרטים לילדים, וכעת עם המתווה החדש, ייפתח באופן מלא עם מגוון רחב של סרטים חדשים, כמו הקרנות טרום בכורה של "בואו איך שאתם", "סתם אחד" ו"טנט".
מנכ״ל קניון עזריאלי חיפה, עופר שביט: "אני שמח שעוגן מרכזי של הקניון חוזר לפעול בצורה סדירה לאחר יותר משנה. אני בטוח שהקהל יצביע ברגליו וימלא את בתי הקולנוע".
בקניון הסינמול נמצא מתחם "יס פלנט", שהוא הגדול ביותר באזור עם 23 אולמות, כולל אולם 4DX ומתחם VIP. בין הסרטים החדשים שיוקרנו – "נשמה" של דיסני ו"ארץ נוודים", שזכה בכמה פרסי אוסקר.

יס פלאנט חיפה (צילום: אייל תגר)

יס פלאנט חיפה (צילום: אייל תגר)

עם זאת, ולמרות השמחה הגדולה על חידוש הפעילות, יש לציין שאולמות הקולנוע יפעלו תחת הגבלות, חלקם במתכונת של תו ירוק למחוסנים ומחלימים וחלקם במתכונת של תו סגול לקהל הרחב במסגרת מגבלות תפוסה, לפי בחירת הקהל. בכל אולמות הקולנוע יישמר מרווח של כיסא בין כל צופה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר