סגן ראש העיר הרב דובי חיון (צילום: אמיל סלמן)
דובי חיון (צילום: אמיל סלמן)

דובי חיון התפטר ממועצת העיר

דובי חיון הודיע הבוקר (חמישי) לקליש רותם על התפטרותו ממועצת העיר. במקומו ייכנס למועצה הבא אחריו ברשימת מרצ, תבור להט. עם התפטרות חיון וכניסתו של להט למועצת העיר, יכהנו בה, לראשונה, שני חברים מקהילת הלהט"ב - להט ויוסי שלום

פורסם בתאריך: 27.5.21 14:26

יו"ר סיעת מרצ במועצת העיר דובי חיון הודיע הבוקר (חמישי) על התפטרותו מהמועצה. את מקומו יתפוס מי שמוצב אחריו ברשימת מרצ תבור להט.

הבוקר שלח חיון מכתב לראש העירייה עינת קליש רותם ולמזכירת העיר ברכה סלע, שבו כתב: "הריני מודיע בזאת על התפטרותי ממועצת עיריית חיפה ומבקש כי תיכנס לתוקפה באופן מיידי. אני מאחל הצלחה רבה למר תבור להט, אשר יחליף אותי במועצת העיר. אבקש, כי כבר בישיבת מועצת העיר הקרובה, בה יושבע, יובא לאישור מועצת העיר איושו של להט בתפקידים בהם כיהנתי, ובהם: יו"ר דירקטוריון התיאטרון, סגן יור דירקטוריון בית הגפן, חבר דירקטוריון אתו"ס, חבר בוועדת הכספים, חבר בוועדת חינוך וחבר בוועדת תרבות".

חיון שימש סגן ראש העירייה בחצי הקדנציה הנוכחית ומחזיק תיק התרבות מתוקף ההסכמים הקואליציוניים שחתם עם קליש רותם טרם הבחירות. אולם היעדרותו מההצבעה על התקציב הביאו את ראש העירייה להודיע לו על פיטוריו בהודעת דואר אלקטרוני. תגובתו של חיון לא איחרה לבוא, ול"כלבו – חיפה והקריות" אמר מה דעתו על התנהלותן של קליש רותם והנהלת העירייה תחת הנהגתה.

 

 

בתחילת החודש הפתיע חיון את המערכת הפוליטית כשהודיע על חזרתו לקואליציה, לאחר שדבר המגעים בינו ובין קליש רותם נחשפו ב"כלבו – חיפה והקריות". ההחלטה עוררה ביקורת קשה, בעיקר מצד מפלגת מרצ, אלא שלמחרת הודיע חיון, כי הוא חוזר בו בטענה, כי קליש רותם חזרה בה מההבטחות שניתנו לו. כעת, הודיע שוב חיון על התפטרותו.

עם התפטרות חיון וכניסתו של להט למועצת העיר, יכהנו בה, לראשונה, שני חברים מקהילת הלהט"ב – להט ויוסי שלום.

להט, 33, הוא יועצו של יו"ר מפלגת מרצ ניצן הורוביץ. בקדנציה הנוכחית שימש מחזיק תיק הגאווה במועצת העיר, עד שהתפטר בספטמבר האחרון לאחר שקליש פיטרה את חיון. במכתב התפטרותו כתב להט לקליש: "חוסר שיתוף פעולה משווע, ניסיונות מתמידים לקיצוצים ונתק תקשורתי מתמיד מצידך. איני מוצא עוד הנהגה עירונית ליברלית ומתקדמת שמבינה מהי החשיבות של פיתוח הקהילה הגאה בעיר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר