מתן גבעתי והתינוק (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)
מתן גבעתי והתינוק (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)

עשו דאבל: התינוק של האוהדים השרופים נולד ברגע הנפת הצלחת

סי ומתן גבעתי, אוהדים שרופים של מכבי חיפה, קיוו שלידת תינוקם לא תתרחש במשחק האליפות של מכבי חיפה. אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד. בעוד שהקולות שבוקעים מחדרי הלידה הם די צפויים, מחדר הלידה בו שהו בני הזוג "הירוקים" יצאו קולות אחרים לגמרי. שיהיה במזל טוב

פורסם בתאריך: 31.5.21 18:26

סי (30) ומתן (30) גבעתי מזכרון יעקב הם אוהדים שרופים של מכבי חיפה, וביחד הם מנויים למשחקים של הקבוצה. אתמול (ראשון), ערב המשחק הגורלי באצטדיון סמי עופר, סי, שהייתה בשבוע ה-38 להריונה, התחילה להרגיש צירים. "כל השבוע דיברתי אליו וביקשתי ממנו, רק אל תצא בזמן המשחק!", משחזר גבעתי. אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד.

מאחר שמדובר בהריון ראשון, החליטה היולדת הירוקה לחכות ולוודא שמדובר בצירים אמיתיים, "מה זאת אומרת, כדי לא לפספס את המשחק!", היא מסבירה, אבל הצירים התבררו כדבר האמיתי, ובני הזוג נכנסו לרכב.

בדרך לרמב"ם ראו בני הזוג את האוהדים שנוסעים למשחק: "ברגע שכל החברים ראו שאני לא מגיב ולא מגיע למשחק הם הבינו שאנחנו בחדר לידה", מספר גבעתי, "כשהגענו לחדר לידה והמיילדת ראתה אותי לבוש בבגדים הירוקים, היא מיד אמרה לי שבחדר הלידה אין טלוויזיה! האחות השנייה צחקה וסיפרה לי שהיא אוהדת הפועל. מיד צעקתי שיחליפו את הצוות".

 

 

בעוד שהקולות שבוקעים מחדרי הלידה הם די צפויים, מחדר הלידה בו שהו בני הזוג גבעתי יצאו קולות אחרים לגמרי.

"היינו בחדר לידה, וסי, תוך כדי הצירים צועקת ודורשת שאספר לה מה קורה במשחק. המיילדת אמרה לה שהיא בפתיחה מלאה, והיא צעקה עליי 'נו? לקחנו כבר אליפות'?!", משחזר גבעתי, "המשחק נגמר, לקחנו אליפות, והתינוק נולד ממש ברגע של הנפת הצלחת, אושר כפול. כולם רשמו לי שזה כמו שתי לידות, דאבל", מספר גבעתי

"אני לא בטוחה על מה הוא קיבל יותר ברכות", מוסיפה האם הטרייה בצחוק, "כולם כל הזמן אמרו לי לא ללדת ביום ראשון, אז אני בטוחה שהם הביאו את זה על עצמם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר