ובמקום הראשון. היזמים הצעירים של ריאלי מטו"ס (צילום: יח"צ)
ובמקום הראשון. היזמים הצעירים של ריאלי מטו"ס (צילום: יח"צ)

מקום ראשון לריאלי מטו"ס בתחרות אזורית ליזמים צעירים

התלמידים הובילו מיזם בשם "Green Idea", אשר מפיק האקטונים ירוקים, במטרה להעלות מעורבות סביבתית בקרב בני נוער. הזוכים ייצגו את האזור בתחרות הארצית שתתקיים ב-14-13 ביוני

פורסם בתאריך: 2.6.21 16:10

היזמים הצעירים של ריאלי מטו"ס זכו במקום הראשון בתחרות האזורית של יזמים צעירים בישראל, זו השנה השנייה ברציפות. התלמידים הובילו מיזם בשם "Green Idea", אשר מפיק האקטונים ירוקים, במטרה להעלות מעורבות סביבתית בקרב בני נוער. הזוכים ייצגו את האזור בתחרות הארצית שתתקיים ב-14-13 ביוני.

בתחרות האזורית של חיפה, שהתקיימה בשבוע שעבר, הציגו קבוצות מבתי ספר שונים, את העשייה והמוצרים שלהם. יזמי ריאלי – סניף מטו"ס, שזכו במקום הראשון, מתכוננים כעת במרץ לקראת התחרות הארצית של ארגון "יזמים צעירים ישראל".

בית הספר ריאלי הדר זכה במקום השני עם פרויקט צמיד מצוקה תחת שם חברה Mainstream ושם מוצר – Leave Me. במקום השלישי זכו יזמים צעירים מבית הספר ריאלי סניף אחוזה, שהמציאו אפליקציה ירוקה שמשלבת את כל ספרי הלימוד, מחברות ופתקים לתצורה דיגיטלית, תחת שם חברה – lookup.

בית הספר הריאלי העברי בחיפה משתתף בתוכנית של הארגון, שבמסגרתה עוברים תלמידי שכבה ט׳ את התוכנית "עושים עסקים" בסניפים השונים. במהלך השנה שולבה פעילות היזמים בפעילות חברתית למען הקהילה. הפעילות כללה פרויקט "סבוש וסבתוש", שבמהלכו העבירו התלמידים פעילויות שונות לקשישים בבית אבות בעיר, וכן המשיכו זו, השנה השלישית, בשיתוף פעולה עם תלמידי בית הספר רגבים.

 

מנהלת סניף מטו"ס בבית הספר הריאלי, זהבית זליג: "במסגרת תוכנית 'היזמים הצעירים', הנפלאה בעיניי, הילדים לומדים להיות יצירתיים, לחשוב מחוץ לקופסה, לפתח מיומנויות של עבודת צוות ראויה ומכילה, להשתמש בפלטפורמות טכנולוגיות שונות, לשלב חדשנות ועוד. אני גאה בתלמידים שהתמידו בעבודתם גם בשנת הקורונה המאתגרת שחווינו. אני מודה לאולג פליחוב, שמוביל את הקבוצה זה שנים במסירות ובאהבה, ולחן גולדשמידט שמנחה מטעם ארגון 'יזמים צעירים' את הקבוצה בחריצות ובמקצועיות. אני מברכת על שיתוף הפעולה עם בית הספר רגבים, מקווה שנמשיך לראות חשיבה יצירתית אצל בני הנוער ונמשיך לספק להם אתגרים שיעודדו אותם ליזום ולייצר".

מנהלת בית ספר רגבים, אילנה לוי: "אני מברכת על השותפות עם בית הספר הריאלי בשנים האחרונות, על הזכייה במקום הראשון ועל התהליכים החברתיים החשובים המתקיימים במפגשים המשותפים לנו; תהליכים המשפיעים על עמדות בני נוער בבניית קהילה מכילה ושוויונית".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר