מעצר עד סיום ההליכים. צילום: ,Lisa F. Young Shutterstock
מעצר עד סיום ההליכים. צילום אילוסטרציה:Lisa F. Young Shutterstock

שוחרר ממעצר החשוד בהצתת דלת משרדה של עורכת דין בחיפה

בדיון שהתקיים לפני זמן קצר קבעה סגנית נשיא בית המשפט, השופטת טל תדמור-זמיר: "החומר שהוצג לעיוני אינו מבסס את היסוד הראייתי הנדרש, ודומה כי אצה למשטרה הדרך לעצור את החשוד, בטרם התגבש החשד נגדו"

פורסם בתאריך: 8.6.21 13:42

בית משפט השלום בחיפה שחרר לפני זמן קצר ממעצר את החשוד בהצתת דלת משרדה של עורכת דין הלילה בשדרות מוריה בחיפה.

בדיון שהתקיים בפני סגנית נשיא בית המשפט, השופטת טל תדמור-זמיר, הציג נציג המשטרה לשופטת מזכר חסוי לגבי פעולות חקירה עתידיות וביקש את הארכת מעצר החשוד, כדי למצות את החקירה עד תום ולגבש עמדה במהלך מעצרו.

הסנגור, עו"ד ציון שמעון

הסנגור, עו"ד ציון שמעון

סנגורו של החשוד עו"ד ציון שמעון אמר בדיון: "מדובר בבחור שנמצא בסכסוך משפטי עם בת זוגו כבר 18 חודשים. הוא מסר גרסה, יש לו אליבי. עם כל הצער שבדבר, אנו מניחים שאותה עורכת דין מייצגת אנשים נוספים שיכלו לעשות אותו הדבר. אני סבור שאין כאן בדל של ראיה נגדו. הוא מנסה להילחם בסכסוך המשפטי באופן חוקי בלבד".

 

 

השופטת תדמור-זמיר קיבלה את טענות עו"ד שמעון, וקבעה: "עיינתי בתיק החקירה ולא שוכנעתי בשלב זה כי קיים יסוד סביר לחשד, לפיו החשוד אכן ביצע את המעשה. החומר שהוצג לעיוני אינו מבסס את היסוד הראייתי הנדרש, ודומה כי אצה למשטרה הדרך לעצור את החשוד, בטרם התגבש החשד נגדו".

עו"ד שמעון אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "מדובר בבחור שנמצא בסכסוך משפטי עם בת זוגו ואם ילדיו. הסכסוך התנהל במשך 18 החודשים האחרונים. אין ולא הייתה לו כל כוונה לקחת את החוק לידיים, והוא מתכוון להמשיך ולהילחם על זכויותיו במסגרת החוק בלבד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר