תלמידי הריאלי בית בירם מארחים את תלמידי צלילים (צילום: יח"צ)
תלמידי הריאלי בית בירם מארחים את תלמידי צלילים (צילום: יח"צ)

מרגש: תלמידי הריאלי בית בירם אירחו תלמידים על הרצף האוטיסטי ליום ספורט

תלמידי מגמת החינוך הגופני אירחו בבית הספר את תלמידי החטיבה העליונה של בית הספר צלילים בקרית ביאליק. יום הספורט כלל ריצה משותפת במסלול האתלטיקה של בית בירם, תחנות ספורט במרחבים הפתוחים, הפעלות עם מים במרחב הפתוח, קרב מגע עם מדריך מוסמך, פעילויות ספורט באולם עם תחנות מותאמות והרקדה משותפת

פורסם בתאריך: 9.6.21 13:42

תלמידי מגמת החינוך הגופני של בית הספר הריאלי בבית בירם, ביחד עם חניכי הפנימייה הצבאית וצוות החינוך הגופני של בית הספר, אירחו ליום ספורט את תלמידי החטיבה העליונה מבית הספר צלילים בקרית ביאליק לתלמידים הנמצאים על הרצף האוטיסטי.

יום הספורט כלל ריצה משותפת במסלול האתלטיקה של בית בירם, תחנות ספורט במרחבים הפתוחים, הפעלות עם מים במרחב הפתוח, קרב מגע עם מדריך מוסמך, פעילויות ספורט באולם עם תחנות מותאמות והרקדה משותפת. בסיום, נערך טקס מרגש, שבו הוענק לתלמידים האורחים שי אישי שנתרם על ידי התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל.

 

 

מנהלת בית הספר צלילים, אדוה מור: "לאחר תקופה ממושכת שבה לא שהינו ביחד, זכינו לקיים פעילות חברתית בית ספרית בהרכב מלא. הפעילות אפשרה לצוות ולתלמידים להתבונן האחד בשני, לקיים אינטראקציה וליהנות מהביחד. אני מודה לבית הספר הריאלי שהרים את הכפפה ואפשר לנו לקיים יום מרגש במיוחד, על אירוח ברוחב לב ועל הנתינה הלא מובנת מאליה עם פעילויות מותאמות, חווייתיות ומאתגרות".

רכזת החינוך הגופני של ריאלי בית בירם, עינת אהרון: "כחלק מחזון בית הספר, אנחנו מחנכים את תלמידנו להיות בני אדם מעורבים ומשפיעים בחברה הישראלית. לכן, מדי שנה אנחנו משלבים גם פעילויות עם הקהילה כמו יום הספורט הזה. החוויה שלנו כצוות החינוך הגופני ושל התלמידים הייתה מרגשת, ממלאת ויוצאת דופן, ואנחנו מתכוונים להמשיך במסורת גם בשנה הבאה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר