טביעה בחוף (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מקרה שלישי השבת: אישה טבעה בחוף הכרמל. מצבה קשה

חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה באישה בת 65 בחוף הכרמל. כאשר חזר הדופק, היא פונתה לקריה הרפואית רמב"ם במצב קשה כשהיא מונשמת. שעה קודם לכן טבע למוות גבר כבן 50 בחוף דור. בבוקר טבע אדם כבן 70 בחוף קרית ים. הוא פונה לבית החולים במצב קריטי

פורסם בתאריך: 12.6.21 16:57

מקרה שלישי של טביעה השבת בחופי הצפון. בשעה 15:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על טביעה בחוף הכרמל בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה באישה בת 65. כאשר חזר הדופק, היא פונתה לקריה הרפואית רמב"ם במצב קשה כשהיא מונשמת.

חובש בכיר במד"א אלכס קפליאן סיפר: "האזרחים שהיו בחוף סיפרו לנו שהם ראו את האישה מחוסרת הכרה מתחת למים ומשו אותה לחוף. היא שכבה על החול מחוסרת הכרה, כשהחובש של החוף מבצע בה פעולות החייאה ראשוניות. המשכנו את הטיפול הרפואי שכלל הנשמה מתקדמת, עיסויים ומתן תרופות, ולאחר מספר דקות של טיפול רפואי אינטנסיבי, חזר ליבה לפעום. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשהיא מונשמת".

 

 

שעה קודם לכן, בסביבות השעה 15:00, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על טביעה בחוף דור. חובשים ופרמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה בגבר כבן 50, שבסופן נקבע מותו.

מוקדם יותר היום טבע תושב קרית ים, כבן 70, בחוף שבין חוף ימית לחוף זבולון. הוא פונה לרמב"ם במצב קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ים

    הייתי שם וראיתי את זה מזעזע.
    פשוט מטורף שחוף כזה שמאכלס כ"כ הרבה תושבים שמגיעים מכל קצוות חיפה וסביבתה איו דיפברילטור רשלנות פושעת של העירייה עד שהאמבולסנים לא הגיעו עם המכשיר!!! רפואה שלמה ובשורות טובות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר