יואב רמתי
יואב רמתי

רמתי לקליש רותם במועצת העיר: להגיש תביעות נגד הפורעים שהשתתפו במהומות

את הדברים האלה אמר רמתי הערב (שלישי) בישיבת מועצת העיר שדנה בבקשה הדחופה, שהגישו 12 חברי מועצה, לכינוס ישיבה בנושא הפרעות בחיפה. לדברי רמתי, העירייה והמשטרה לא הפגינו משילות במהלך האירועים ויש להסיק מסקנות על תפקודן

פורסם בתאריך: 15.6.21 19:28

חבר מועצת העיר מסיעת "הבית היהודי" יואב רמתי דורש מראש העירייה עינת קליש רותם להגיש תביעות נגד פורעים שהשתתפו בהפגנות האלימות בעיר במהלך מבצע "שומר החומות" והסבו נזקים לרכוש ציבורי. לדברי רמתי, אפשר להסתייע לצורך הגשת התביעות במצלמות הפזורות ברחבי העיר ובהנחיית המחלקה המשפטית שתלווה את הנושא.

את הדברים האלה אמר רמתי הערב (שלישי) בישיבת מועצת העיר שדנה בבקשה הדחופה, שהגישו 12 חברי מועצה, לכינוס ישיבה בנושא הפרעות בחיפה. לדברי רמתי, העירייה והמשטרה לא הפגינו משילות במהלך האירועים ויש להסיק מסקנות על תפקודן.

 

 

ל"כלבו – חיפה והקריות" אמר רמתי: "יש להנחות את הייעוץ המשפטי להגיש תביעות נגד מי שצולמו בזמן האירועים וגרמו נזקים. יש לבצע לקחים ומסקנות על תפקוד המשטרה והעירייה, שקרסו בזמן הפרעות והעבירו מסר של חוסר משילות. יש לתגבר את השיטור הערוני, לשפות את מוסדות הציבור כולל בתי כנסת כפי שמובא כעת לאישור מועצת העיר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר