מלאכי אלפר (צילום: יח"צ בזן)
מלאכי אלפר (צילום: יח"צ בזן)

מנכ"ל חדש לבזן: מלאכי אלפר מחליף בתפקיד את קפלינסקי

לאחר תהליך יסודי של ועדת האיתור, שבחנה כמה מועמדים, נבחר לתפקיד מנכ"ל בזן מלאכי אלפר, שבתפקידו האחרון שימש בתפקיד מנכ"ל "פז בית זיקוק באשדוד". אלפר יחליף בתפקיד את אלוף (מיל') משה קפלינסקי, שמונה ליו"ר הקבוצה במקום עובדיה עלי שפורש

פורסם בתאריך: 21.6.21 16:29

דירקטוריון קבוצת בתי הזיקוק לנפט בחיפה (בזן) הודיע היום (שני) על מינויו של מלאכי אלפר לתפקיד מנכ"ל הקבוצה החל מ-1 באוגוסט. אלפר, נשוי, אב לשניים וסב לנכדה ונכד, צבר ניסיון עשיר בתחום האנרגיה, הפיננסים, הטכנולוגיה והמכירות. בתפקידו האחרון כיהן בתפקיד מנכ"ל "פז בית זיקוק באשדוד" בין השנים 2020-2008. קודם לכן כיהן כמנכ"ל "קליל תעשיות", מנכ"ל ויו"ר "אדום-אדום" (תנובה) ובתפקידי ניהול בכירים ב"פרוטרום" וב"חיפה כימיקלים". הוא בעל תואר בהנדסה כימית מהטכניון ובוגר תוכנית הניהול המתקדם AMP של בית הספר לניהול עסקים בהרווארד.

אלפר יחליף בתפקיד את אלוף (מיל') משה קפלינסקי, שמונה ליו"ר קבוצת בזן במקום עובדיה עלי שפורש מתפקידו.

עלי: "אנחנו שמחים על בחירתו של מלאכי אלפר לתפקיד מנכ"ל הקבוצה. מלאכי מביא איתו ניסיון עשיר הן בתחום האנרגיה והן בתחום הניהול. לאחר תהליך יסודי של ועדת האיתור, שבחנה מועמדים מוכשרים נוספים, הגענו למסקנה שמלאכי הוא האיש הנכון להוביל את החברה בשנים הבאות".

 

 

קפלינסקי: "מלאכי אלפר הוכיח כישורי ניהול מצוינים בתפקידיו הקודמים, בייחוד כמנכ"ל בית הזיקוק באשדוד. ענף האנרגיה דינאמי מאוד ודורש השקעה באפיקי חדשנות כדי להתמודד עם אתגרי העתיד. אני שמח שמלאכי יהיה לצידי בהובלת הקבוצה בהמשך הצמיחה שלה".

אלפר: "אני מודה על האמון מצד הדירקטוריון ובעלי השליטה בחברה. בזן ניצבת בפני אתגרים רבים בתקופה שבה עולם האנרגיה עתיד להשתנות במהלך העשורים הקרובים. אני משוכנע שיחד עם הנהלת החברה ועובדיה המסורים, נדע לנווט את החברה לשינוי המתבקש תוך שימור מקומה של הקבוצה כספקית האנרגיה המרכזית של מדינת ישראל".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר