מסיבת העיתונאים של מכבי חיפה - כדורסל (צילום: בועז כהן)
מסיבת העיתונאים של מכבי חיפה - כדורסל (צילום: בועז כהן)

קבוצת הגברים של מכבי חיפה בכדורסל חוזרת לניהול האגודה

יו"ר מחלקת הכדורסל של מכבי חיפה, אילן בק, הודיע היום במסיבת עיתונאים על שורה של החלטות שהתקבלו, לאור עזיבתו של הבעלים של הקבוצה, ג'ף רוזן. חברת "נקסט אורבן" תהיה הספונסרית הראשית, רועי שווץ מונה למנכ"ל הקבוצה

פורסם בתאריך: 27.6.21 14:14

במסיבת עיתונאים שנערכה לפני שעה קלה (ראשון), הודיע יו"ר מחלקת הכדורסל של מכבי חיפה, אילן בק, כי לאור עזיבתו של הבעלים ג'ף רוזן, התקבלו מספר החלטות לגבי המשך פעילותה של הקבוצה.

בק: "מאז שג'ף הודיע לי לפני כחמישה ימים שהוא החליט לסיים את ההתקשרות איתנו, קיבלנו כמה החלטות לא קלות. ההחלטה הראשונה – האגודה לוקחת לידיה בחזרה את ניהול קבוצת הגברים הבכירה של המועדון. זו אינה החלטה פשוטה. המועדון כיום מנהל מחלקת נוער מפוארת עם 35 קבוצות ליגה וקבוצת נשים בליגת העל. אני אישית מוביל את מחלקת הכדורסל באגודה זה 17 שנים, ולא ראיתי שום דרך אחרת אלא להירתם ולהחזיר את מכבי חיפה למרכז הבמה של כדורסל הגברים בישראל".

היו"ר, אילן בק (צילום: בועז כהן)

יו"ר מחלקת הכדורסל, אילן בק (צילום: בועז כהן)

ההחלטה השנייה שהתקבלה היא צירוף האוהדים לדירקטוריון הקבוצה. בק: "חיבור הקבוצה עם האוהדים יהפוך לציר מרכזי בהתנהלות המועדון מעתה. ברור שזה יחייב את האוהדים לשנס מותניים ולסייע בהבאת קהל רב למשחקים וכן התמיכה הכספית. אנחנו קוראים לאוהדי מכבי חיפה להצטרף אלינו. נוצר מומנטום מיוחד וחד פעמי ליצירת מציאות חדשה בין הקבוצה לאוהדים. קבענו פגישה להערב עם נציגי האוהדים, ואני מתכוון להציע להם לתמוך בקבוצה ולהצטרף לדירקטוריון הקבוצה. האוהדים צריכים להבין שזה הזמן שבו ביחד נוכל להחזיר את מכבי חיפה למקומה הטבעי. הספורט שייך לאוהדים, ומעבר לתמיכתם ביציע, אנחנו רוצים שהם ייקחו חלק גם בקבלת ההחלטות במועדון.

הספונסר. יוסי כהן מ"נקסט אורבן" (צילום: בועז כהן)

הספונסר. יוסי כהן מ"נקסט אורבן" (צילום: בועז כהן)

"ההחלטה השלישית שהתקבלה היא שהקבוצה תתחבר מיידית למחלקת הנוער וליוצאי מחלקת הנוער. החתמנו את דניאל קופרברג שיהיה קפטן הקבוצה, ואם ירצה השם, יחזיר את הקבוצה למרכז הבמה של הכדורסל הישראלי. אין ספק שזה איתות לדרך בה אנחנו רוצים לראות את הקבוצה בעתיד".

הקפטן, דניאל קופרברג (צילום: בועז כהן)

הקפטן, דניאל קופרברג (צילום: בועז כהן)

 

 

בק הודיע גם, כי חברת "נקסט אורבן" תהיה הספונסרית הראשית של הקבוצה. "הצלחת המהלך תלויה באופן קריטי בתמיכתה של עיריית חיפה והעומדת בראשה. מועדון הכדורסל מכבי חיפה זקוק לעזרה ולתמיכת העירייה, כדי לחזור לגדולתו ואנחנו נפנה עוד היום לראש העיר כדי לקבוע פגישה בנושא. המהלך כולו הוא בעל חשיבות לטווח ארוך, אנחנו רוצים להעמיד את הקבוצה על הרגליים ולבנות מועדון גברים לשנים הבאות כיאה לעיר כמו חיפה". בק הוסיף, כי רועי שווץ מונה למנכ"ל הקבוצה.

מנכ"ל הקבוצה, רועי שווץ (צילום: חגית הורנשטיין)

מנכ"ל הקבוצה, רועי שווץ (צילום: חגית הורנשטיין)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר