מי יזיז מחניית השכן את המכונית (הלבנה)?
מי יזיז מחניית השכן את המכונית (הלבנה)?

בעלי הרכב שחנה בחניית השכן נפטר, לשכן אין איפה להחנות את רכבו

סיפור מוזר מתרחש בימים אלה בבניין מגורים ברחוב פרץ מרקיש בנווה שאנן. כבר כמה חודשים שאחת המכוניות לא זזה ממקומה מכיוון שבעליה נפטר. הדייר, שהחנייה שייכת לו, נותר בלי מקום חנייה. בינתיים, המשטרה מפנה לעירייה שמפנה למשטרה

פורסם בתאריך: 29.6.21 12:26

במשך זמן רב הסתדרו דיירי אחד הבניינים ברחוב פרץ מרקיש בנווה שאנן עם מקומות החנייה המוקצים לבניין. עד שלפני כמה שבועות הבחין הדייר רומאן קובזן, שמכוניתו של השכן המבוגר שלו, שחונה בדרך כלל בחנייה שלו בהסכמתו – כבר תקופה ארוכה לא זזה משם. גם מצבה של המכונית – שהתכסתה בלכלוך והגלגלים שנותרו ללא אוויר – לא ניבא לו טובות. קובזן  החל לחשוד שמשהו קרה לשכנו וקישר זאת למודעות האבל שראה ברחוב לפני זמן לא רב.

"אצלנו בבניין החניות לא היו מסומנות", מספר קובזן", "אנחנו אמנם יודעים למי יש חנייה פרטית, אבל מחנים את המכוניות על בסיס מקום פנוי. מכיוון שלא היה סימון לחניות, אחד השכנים נהג להחנות את רכבו באופן קבוע בחנייה שבטאבו רשומה כשלי. לפני כחמישה-שישה חודשים, שמתי לב שהרכב לא זז מהחנייה, שהוא מכוסה בלשלשת של ציפורים ושאין אוויר בצמיגים. נזכרתי שראיתי מודעות אבל בבניין, אז עשיתי אחד ועוד אחד, והבנתי שבעלי הרכב כנראה נפטר".

הצעד הראשון שעשה קובזן היה להתקשר למוקד 100 של המשטרה. הוא מספר: "התקשרתי למוקד 100. במוקד אמרו לי שהם פותחים אירוע. אחרי כמה דקות חזרו אליי מהמוקד והודיעו לי שאכן בעלי הרכב נפטר. שאלתי מה אני אמור לעשות, והם הפנו אותי לעירייה. מכיוון שמדובר בשטח פרטי שלי, היה ברור לי שהעירייה אינה אחראית ולא יכולה לעשות משהו במקרה כזה. בכל זאת, פניתי לעירייה, וכמובן שהם אמרו לי שאין להם מה לעשות עם זה. הסברתי להם שבמשטרה אמרו שזה בסמכותם, ואז הם החליטו במוקד העירוני לעשות שיחת ועידה עם המשטרה. לאחר שהמוקדנית במשטרה התעקשה שזה תפקיד של העירייה ולאחר שהשיחה עברה גם לאחראית משמרת במשטרה וגם לאחראי המשמרת של המוקד העירוני, החליטו במשטרה שוב לפתוח דוח אירוע. אחר כך אמרו לי שאני צריך להגיש תלונה. לפני שבועיים הגשתי את התלונה, ושלשום הגיע מכתב מהמשטרה שמודיע לי שהתלונה נסגרה באותו היום שהיא נפתחה".

 

 

כל מה שקובזן מבקש כעת זה להחנות את מכוניתו בחנייה שלו, אלא שהרכב שנמצא שם כבר חודשים מונע זאת ממנו, והרשויות מתנערות.

קובזן: "אתמול שוב התקשרתי למשטרה ושוב הם אמרו לי 'זה התפקיד של העירייה', וזה לא התפקיד של העירייה, מאחר שזה שטח פרטי. מבחינת המשטרה הרכב הזה יכול להמשיך לעמוד שם לנצח".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה. המשטרה עודנה מבצעת פעולות שונות, כדי לאתר את קרובי משפחתו של בעל הרכב, על מנת להזיז אותו ממקומו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הרב חנוכה בן יוסף הלוי

    רומאן – תארגן כמה חברים, תתפסו את האוטו ותגררו אותו לאמצע הרחוב. קצת קשה אבל עם הרבה רצון טוב זה יצליח לכם. מאותו רגע זו כבר לא הבעיה שלך וקיבלת חזרה את החניה.

  2. אחת שיודעת

    א.ברור שהמתלונן מקושר.שאם לא-מי היה עורך כתבה ומדוע?
    שנית-יברר האיש בחברה קדישא מי דאג לקבורה.נדמה לי שאפשר גם באינטרנט.יודיע להם,יזמין גרר,ישלח להם את החשבון.מה מסובך?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר