זירת הרצח בשכונת חליסה. בתמונה הקטנה: הנרצחת, מייסר עותמאן (צילומים: מד"א, אלבום פרטי)
זירת הרצח בשכונת חליסה. בתמונה הקטנה: הנרצחת, מייסר עותמאן (צילומים: מד"א, אלבום פרטי)

בת 27, אמא לשלושה ילדים קטנים, נרצחה בביתה

מייסר עותמאן נרצחה הבוקר בביתה בשכונת חליסה, וייתכן שילדיה שהו באותה העת בדירה והיו עדים למתרחש. הרקע והנסיבות נבדקים על ידי המשטרה, אך ככל הנראה מדובר באלימות במשפחה

פורסם בתאריך: 30.6.21 11:21

מייסר עותמאן, בת 27, גרושה ואם לשלושה ילדים קטנים (בני 5, 6, 9), נרצחה הבוקר (רביעי) בביתה ברחוב גוש עציון בשכונת חליסה בחיפה. על פי גורם משטרתי, הילדים שהו באותה העת בדירה, חלקם לפחות, וייתכן שהיו עדים לרצח. השכנים ששמעו את קולות הירי הם אלו שהזעיקו את המשטרה.

השוטרים, שהגיעו למקום, מצאו את גופתה של עותמאן ועליה סימני ירי. המשטרה פתחה בחקירה ומבצעת סריקות אחר החשודים. חוקרי מז"פ אספו ממצאים בזירה.

במקביל, גם במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל התקבל דיווח על אישה שנמצאה מחוסרת הכרה בדירה בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א דיווחו על אישה ללא סימני חיים וקבעו את מותה במקום.

 

חובש בכיר במד"א, אחמד טואפשי, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה. ראינו אישה מחוסרת הכרה עם פציעה חודרת בגופה, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".

שלוימי פדר, חובש איחוד הצלה, שגם הגיע למקום: "האישה הייתה ללא דופק וללא נשימה. למרבה הצער מותה נקבע בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

הרקע והנסיבות בבדיקה, אך כיוון החקירה המרכזי הוא אלימות במשפחה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר