השריפה הגדולה בנווה שאנן (צילום: דוברות איחוד הצלה)
השריפה הגדולה בנווה שאנן (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הושגה שליטה על השריפה בנו"ש. ארבעה בניינים נפגעו, נזק רב לרכוש (וידיאו)

מפקד מחוז חוף, טפסר חזי לוי, מעדכן: "אנחנו פרושים לכל אורך רחוב גדליהו וסביב בית האבות. הצלחנו לעצור את השריפה, והיא כבר לא מאיימת על הבניינים. בסך הכל נפגעו ארבעה בניינים. לא היו בהם בני אדם. לפי דיווחי מד"א, יש ארבעה פצועים קל משאיפת עשן. כעת אנו נערכים לכיבויה הסופי של השריפה"

פורסם בתאריך: 30.6.21 13:58

הושגה שליטה על השריפה בנווה שאנן.

בהערכת מצב שנערכה כעת, בראשות מפקד מחוז חוף טפסר חזי לוי ומפקד תחנת חיפה טפסר משנה יצחק סויסה ובהשתתפות כל ארגוני החירום הפועלים בשריפה, הוכרזה שליטה על האש. עם זאת אחת הדירות עדיין בוערת, ולוחמי האש פועלים כעת לכיבוי האש ולשחרור העשן.

מפקד מחוז חוף, טפסר חזי לוי, מעדכן: "אנחנו פרושים לכל אורך רחוב גדליהו וסביב בית האבות. הצלחנו לעצור את השריפה, והיא כבר לא מאיימת על הבניינים. בסך הכל נפגעו ארבעה בניינים. לא היו בהם בני אדם. לפי דיווחי מד"א, יש ארבעה פצועים קל משאיפת עשן. כעת אנו נערכים לכיבויה הסופי של השריפה".

מוקדם יותר דווח, כי לוחמי האש בפיקודו של רב רשף ברק סילם נאבקים בלהבות ענק ובעשן סמיך וכי בנייני מגורים פונו מיושביהם. באחד הבניינים המפונים נפגעו דירות, כך שלא היה חשש לחיי אדם, אך יש פגיעה ברכוש. בבית האבות הספרדי נערכו, בעזרת משטרת ישראל ועיריית חיפה, לפינוי מדורג של הדיירים.

מהמשטרה נמסר, כי בעקבות פעולות לוחמי האש וכוחות הצלה לכיבוי השריפה ברחוב גדליהו בחיפה, נחסם כביש דורי לתנועה.

האזינו למפקד האירוע, רב רשף ברק סילם:

 

 

מתנדבי איחוד הצלה שבמקום טיפלו עד כה במספר נפגעים קל משאיפת עשן.

נתי דנה סגן מנהל מרחב כרמל באיחוד הצלה: "שריפה גדולה משתוללת בוואדי הסמוך לרחוב גדליהו ועשן סמיך נכנס לבתים עד כה טיפלנו במספר נפגעים שסבלו משאיפת עשן. עשרות מתנדבי איחוד הצלה פרוסים באזור לתת מענה.

פינוי תושבים בנווה שאנן (צילום: דוברות איחוד הצלה)

פינוי תושבים בנווה שאנן (צילום: דוברות איחוד הצלה)

העירייה פתחה מרכז פינוי בבית אבא חושי, שיעמוד לרשות התושבים, אם ייאלצו להתפנות מבתיהם בשל השריפה. צוותים של עובדי מינהל הרווחה נמצאים במקום וערוכים למתן סיוע ומענה לתושבים, על פי הצורך. מנכ"ל העירייה אוהד שגב שהגיע למקום השריפה: "אנו נמצאים פה ברחוב גדליהו. אנחנו פה לתת סיוע לתושבים שזקוקים לפינוי".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר