גבר כבן 60 נפצע באורח קשה מדקירות ברחוב יל"ג בחיפה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
גבר כבן 60 נפצע באורח קשה מדקירות ברחוב יל"ג בחיפה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

גבר כבן 60 נפצע באורח קשה מדקירות ברחוב יל"ג בחיפה

הפצוע נמצא על ידי עוברי אורח מוטל על ספסל ברחוב. הוא טופל על ידי חובשי מד"א ואיחוד הצלה ופונה לקריה הרפואית רמב"ם. המשטרה פתחה בחקירה, חוקרי מז"פ אוספים ממצאים בזירה

פורסם בתאריך: 3.7.21 22:52

המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר (מוצאי שבת), עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה בחיפה. תושב העיר בן 61 נפצע באורח קשה ופונה לקריה הרפואית רמב"ם.

המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה. חוקרי מז"פ אוספים ממצאים בזירה במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

ממד"א נמסר: "בשעה 22:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פצוע ברחוב יל"ג בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לרמב"ם גבר כבן 61 במצב קשה ויציב עם פציעות חודרות".

 

 

חובש בכיר, חי טקאטש, ופרמדיקית מד"א אודליה מולקנדוב: "הגענו למקום וראינו גבר שוכב על הספסל ברחוב כשהוא בהכרה וסובל מפציעות חודרות בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם שכלל חבישות, עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ויציב".

מאיחוד הצלה – מחוז צפון נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפצוע קשה כתוצאה מאלימות ברחוב יל"ג בחיפה".

אהרון הורביץ, חובש באיחוד הצלה שהעניק לפצוע סיוע ראשוני: "מדובר בגבר כבן 60 שנמצא על ידי עוברי אורח מוטל ברחוב כשהוא חבול ופצוע במצב קשה. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לרמב"ם כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר