אריה בליטנטל (צילום: אדיר נמרוד כץ)
אריה בליטנטל (צילום: אדיר נמרוד כץ)

גורם ב"מועצת השינוי": "אגודת ישראל תצביע בעד פיטורי הסגנים"

גורם ב"מועצת השינוי" אמר ל"כלבו - חיפה והקריות", כי אגודת ישראל תצביע בעד פיטורי סגני ראש העיר, אך לא נגד שלילת שכרם. יו"ר אגודת ישראל במועצת העיר, אריה בליטנטל: "אני לא יודע מה אמרו. עד רגע זה לא קיבלתי שום הנחיה"

פורסם בתאריך: 11.7.21 19:14

המערכת הפוליטית סוערת וגועשת מאז החשיפה הבוקר (ראשון) של "כלבו – חיפה והקריות" בדבר אובדן הרוב שהיה לראש העירייה עינת קליש רותם במועצת העיר והקמת המועצה הלעומתית. נודע, כי קליש רותם עוד ניסתה לסכל את המהלך, אולם ללא הצלחה.

בצהריים הגישו חברי המועצה, שמשון עידו וסופי נקש, את הבקשה לכינוס ישיבה מועצת עיר מיוחדת שלא מן המניין, עליה חתומים 17 חברי מועצה, ישיבה שבה יצביעו על פיטוריהם של שלושה סגני ראש עיר בשכר. עד רגע הגשת הבקשה, היה חשש, שמא מישהו מהחותמים יחזור בו. "מרגע הפקדת הבקשה היה ברור שהרכבת עזבה את התחנה ועכשיו לא ניתן לעצור אותה", אומר גורם ב"מועצת השינוי".

 

 

ב"מועצת השינוי" מקווים עתה שחברי מועצה נוספים יצטרפו אליהם. לדברי גורמים במועצה, בהצבעה על פיטורי הסגנים יצטרף אליהם גם יו"ר סיעת אגודת ישראל מהקואליציה, אריה בליטנטל. גורם ב"מועצת השינוי": "הייתה העברת מסרים עם גורמים המקורבים לאדמו"ר מסערט ויז'ניץ ונאמר שהם יצביעו עם 'מועצת השינוי' בעד פיטורי הסגנים, אבל הם לא יצביעו בעד שלילת המשכורת שלהם, כי על פי ההלכה לשלול משכורת ממישהו – זה אסור. אז או שבליטנטל לא יצביע או יימנע. בהמשך, כחלוקת הוועדות תיעשה מחדש, הם יצטרפו למועצת השינוי, וניקח אותם בחשבון כחלק מ'מועצת השינוי'".

בליטנטל אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אני לא יודע מה אמרו. עד רגע זה לא קיבלתי שום הנחיה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר